ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

به گفته مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، نحوه واگذاری مابقی سهام شرکت مخابرات به عهده شورای عالی واگذاری است و ما منتظر تصویب اساسنامه جدید مخابرات که بر اساس قانون تجارت نوشته شده در هفته پیش رو هستیم.

داوود زارعیان در گفت و گو با خبرنگار فناوری اطلاعات فارس با اعلام این خبر گفت: پس از تصویب اساسنامه جدید 5 در صد سهام ترجیحی کارکنان واگذار می شود و کارکنان از روزی که قیمت سهام در بورس کشف شد در لیست عرضه سهام قرار گرفته اند که این موضوع تنها باید عملیاتی شود.

وی افزود: بعد از تصویب اساسنامه جدید مخابرات تصمیم گیری می شود که مابقی سهام به چه ترتیبی عرضه شود.

زارعیان خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، سهام ترجیحی باید پنج میلیون تومان به اضافه 20 برابر حقوق مزایا به کارکنان شرکت های دولتی که خصوصی می شوند سهام تعلق گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت مبلغ سهامی که به کارکنان واگذار می شود به صورت اقساط 10 ساله از محل سود سهام خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در پاسخ به این سوال که آیا مبلغ سهام ترجیحی کارکنان همان قیمت 150 تومان برای هر سهم است گفت: پنج میلیون تومان بر اساس میانگین قیمت پایه و کشف قیمت سهام به کارکنان واگذار می شود.

زارعیان افزود: از آنجا که قیمت پایه از سوی شرکت مخابرات برای هر سهم 100 تومان در نظر گرفته شده بود و قیمت سهام نیز در روز عرضه به 150 تومان رسید پنج میلیون تومان بر اساس هر سهم 125 تومان به کارکنان واگذار می شود و 20 برابر حقوق مزایا تا سقف 25 تا 30 میلیون تومان بر اساس روز کشف قیمت به کارکنان سهام واگذار می شود.

وی با اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن 36 هزار کارمند مخابرات در طرح سهام ترجیحی گفت: با ارایه اطلاعات کارکنان از سوی مخابرات به شرکت بورس سهام ترجیحی به تمامی این کارکنان تعلق می گیرد.

  • ۸۷/۰۶/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">