ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دنیای اقتصاد - در حالی که کمتر از یک ماه به برپایی الکامپ باقی مانده مسوولان شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی اعلام کرده‌اند 36 شرکت خارجی برای حضور در نمایشگاه الکامپ دوازدهم (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی) ثبت‌نام کرده‌اند اما هنوز اسامی این شرکت‌ها مشخص نشده است.
به گفته فراهانی مدیر نمایشگاه الکامپ در سال‌جاری شرکت‌های معتبر خارجی برخلاف سال‌های گذشته بدون واسطه و به صورت مستقل در نمایشگاه حاضر شده‌اند و این در حالی است که وی برخلاف وعده پیشین خود مبنی بر اعلام اسامی شرکت‌های خارجی اعلام کرد: براساس بخشنامه‌ای که اخیرا اعلام شده اجازه ارائه اطلاعات ندارم و مصاحبه فقط از طریق ستاد مطبوعاتی انجام می‌شود.
فلاحی مسوول ستاد مطبوعاتی نمایشگاه الکامپ در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص اسامی شرکت‌های خارجی در الکامپ امسال گفت: 36 شرکت از 15 کشور جهان در این نمایشگاه حاضر شده‌اند اما نمی‌توانیم اسامی آنها را اعلام کنیم زیرا برای آنها تبلیغ می‌شود!
وی در ادامه نیز گفت: اسامی شرکت‌ها بسیار زیاد است و باید تا جمع‌آوری نهایی اسامی برای اعلام آن صبر کنید.
وی به‌رغم درخواست خبرنگار ما مبنی بر اعلام اسامی 4 یا 5 شرکت معروف خارجی نیز گفت: اسامی باید مدون شده و اطلاعات آنها دسته‌بندی شود، سپس اعلام شوند که طی هفته جاری بعد از مدون شدن اسامی در اختیار همگان قرار می‌گیرد.
اما در این میان بسیاری از کارشناسان و فعالان حوزه IT خواستار اعلام اسامی شرکت‌های خارجی که به صورت مستقل در این نمایشگاه حاضر شده‌اند هستند و معتقدند: باید مشخص شود چه شرکت‌هایی از خارج کشور بدون نمایندگی و حضور واسطه در بازار IT ایران حاضر هستند و بهتر است مسوولان برپایی الکامپ اسامی آنها را اعلام کند.
دوازدهمین نمایشگاه کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) 27 تا 31تیرماه جاری در نمایشگاه بین‌المللی تهران شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای نیز که تا چندی پیش اعتراض‌های خود را بر روند برپایی این نمایشگاه و قیمت و زمان نامناسب برگزاری آن اعلام کرده بود اخیرا از سوی شرکت سهامی برای همکاری در برپایی الکامپ دعوت شده است و این در حالی است که به نظر می‌رسد توافق چندانی میان شرکت سهامی و شرایط درخواستی سازمان نظام صنفی صورت نگرفته است.

  • ۸۵/۰۴/۰۵

نظرات  (۱)

  • مسعود ساعدی
  • اطلاع رسانی عالی است ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">