ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

استعفای دسته جمعی مشاوران امنیت سایبری ترامپ

| يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

تعدادی از مشاوران امنیت سایبری ترامپ که در دوران ریاست جمهوری اوباما به این سمت منصوب شده بودند، به طور دسته جمعی استعفا کردند.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، ترامپ در مجموع دارای 28 مشاور امنیت سایبری است که 8 نفر از آنها استعفا داده اند.

این افراد در شورایی به نام شورای ملی مشاوره در مورد زیرساخت ها عضویت داشتند. وظیفه این شورا ارائه مشاوره هایی به وزارت امنیت داخلی آمریکا در مورد موضوعات مربوط به امنیت ملی است.

این هشت نفر در نامه استعفای خود علت این امر را آن دانسته اند که رئیس جمهور به آسیب پذیری های سایبری آمریکا توجه کافی مبذول نمی دارد. این در حالی است که تهدیدهای مذکور در حال گسترش است و امنیت بسیاری از سیستم ها و زیرساخت های ایالات متحده از همین رو ممکن است به خطر بیفتد.

در بخش دیگری از این نامه استعفا عدم تحمل و خشونت گروه های نفرت پراکن در جامعه آمریکا محکوم شده و ضمن اشاره به خشونت های وحشتناک شهر شارلوتسویل به این مساله هم به عنوان یکی از دلایل استعفا اشاره شده است.

این استعفا در شرایطی صورت می گیرد که قرار است شورای یادشده به زودی جلسه کاری خود را برگزار نماید. جلسات این شورا معمولا هر سه ماه یکبار برگزار می شوند.

  • ۹۶/۰۶/۰۵

ترامپ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">