ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

استفاده اپراتورها از فضای مشترک نصب آنتن

| يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۸۵، ۰۴:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره‌ی کلیات طرح استفاده مشاع از آنتن‌های BTS تلفن همراه گفت: به منظور استفاده‌ی بهینه از فضا و جهت ایجاد نمایی بهتر، سازمان با هماهنگی بین شرکت‌های اپراتور و شهرداری تشکیلاتی را ایجاد می‌کند تا این فضاها در اختیار اپراتورها قرار داده شوند.

محمود خسروی در گفت‌وگو با (ایسنا)، گفت: برای نصب BTS و دکل تلفن همراه گاهی اتفاق می‌افتد که دو اپراتور در فاصله‌ی کمی ایستگاه مجزا ایجاد می‌کنند، اما با این کار از فضاها به خوبی استفاده می‌شود و بدین ترتیب در مواردی که اپراتورها در شعاع 100 متری هم قرار دارند، در یک ایستگاه مشترک قرار خواهند گرفت؛ این کار‌ برای اپراتورهای موجود هم می‌تواند انجام شود که به آن فضا انتقال یابند.

خسروی افزود: سازمان تنظیم مقررات از هفته‌ی آینده بین اپراتورها و شهرداری جلسات هماهنگی برگزار می‌کند تا به نقطه‌ی مشترکی در این زمینه دست یابیم و کارها به صورت هماهنگی بین اپراتورها انجام شود.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پایان با بیان این که سعی می‌کنیم تا یک ماه آینده شرکت مشترکی را ایجاد کنیم، گفت: سهام این شرکت از اپراتورهای خصوصی، شهرداری و اپراتور دولتی است.

  • ۸۵/۰۷/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">