ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

استقبال افغانستان ازهمکاری با شرکت‌هایICT

| يكشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۸۴، ۰۳:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

مسوول کمیته‌ی بین الملل انجمن شرکت‌های انفورماتیک کشور گفت: دولت افغانستان بر روی قضیه‌ی همکاری با شرکت‌های بخش خصوصی ایران در رابطه با اجرای پروژه‌های ICT استقبال کرده است.

«قاسمی»‌ در گفت‌وگو با خبرنگار(ایسنا)گفت: با تشکیل سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور وظایف کمیته‌های انجمن شرکت‌های انفورماتیک به این سازمان منتقل می‌شود وکمیته‌ی بین الملل انجمن نیز در این راستا به دبیرخانه‌ی سازمان منقل می‌شود و مسؤول آن نیز دبیرکل سازمان خواهد بود .

وی با اشاره به فعالیت‌ها‌ی کمیته‌ی بین الملل انجمن گفت: پروژه‌ی افغانستان در حال انجام است و چند نفر از وزار نیز تفاهم نامه‌ای در این زمینه امضا کرده‌اند و قراراست بعد از تعریف پروژه‌ها، شرکت‌های ایرانی آن‌ها را انجام ‌دهند .

وی خاطر نشان کرد: قرار است برای هر وزارتخانه هیاتی از ایران به افغانستان رفته تا در تهیه‌ی RFP پروژه‌ها به آن‌ها کمک کند ومرکز صنایع نوین نیز از این فعالیت استقبال کرده تا بعداز تعریف پروژه‌ها مراحل نهایی آن‌ها انجام شود.

  • ۸۴/۰۷/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">