ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اصفهانی ها از طریق SMS نمره می گیرند

| سه شنبه, ۶ دی ۱۳۸۴، ۰۲:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرگروه فناوری‌اطلاعات " دانشگاه" گفت: نرم افزارارسال نمرات و کارنامه دانش آموزان با سیستم پیام کوتاه ‪ sms‬توسط این گروه ساخته شد.
"رضا عنایتی " در یازدهمین نمایشگاه کامپیوترو اتوماسیون‌اداری در اصفهان به ایرنا گفت: با استفاده از این نرم افزار ،کارنامه دانش آموزان به صورت ماهانه یا فصلی از طریق سیستم رایانه‌ای مدرسه به دستگاه گوشی تلفن همراه والدین ارسال می‌شود و والدین می‌توانند از نمرات فرزند خود مطلع شوند.
وی روز سه شنبه اضافه کرد: سیستم هوشمند پیام کوتاه تلفن همراه، همچنین می‌تواند گزارش کوتاهی از وضعیت تربیتی و انضباطی دانش آموز در مدرسه را به اطلاع والدین برساند.
وی توضیح داد: این سیستم هوشمند با نصب در مدارس می‌تواند خدمات مذکور را به والدین دانش آموزان بدهد.
وی ویژگی سیستم سرویس پیام کوتاه ‪ sms‬را برای کاربران تلفن همراه قابل توجه دانست و خواستار حمایتهای دستگاههای مسوول دولتی برای تولید نرم افزارهای کابردی برای آن شد.
وی اضافه داشت: تلفن همراه یک وسیله فراگیر است که جایگاه واقعی آن هنوز درمیان مردم تبیین نشده و نیاز است که قابلیت‌های این وسیله ارتباطی از طریق نرم افزارهای کاربردی معرفی شود.
عنایتی از تولید برنامه نرم‌افزاری در آینده نزدیک برای ارسال‌الکترونیکی تمامی برنامه‌های آموزش و پرورش برای مدارس و والدین خبر داد و افزود:

با این نرم‌افزار کلیه مصوبه‌ها و آیین‌نامه‌ها و همچنین برنامه‌های امتحانات در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

  • ۸۴/۱۰/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">