ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در دوره تحصیلی اول متوسطه اطلاعات 30 هزار دانش آموز و در دوره دوم متوسطه نیز اطلاعات 150 هزار دانش آموز در سطح کشور وارد سامانه سناد ( سامانه نام نویسی الکترونیکی دانش آموزان ) نشده است.

علی زرافشان روز شنبه در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در گفت و گو با خبرنگاران زنجان افزود: پیش بینی می شود سال تحصیلی 95 -96 بیش از 13 میلیون دانش آموز دختر و پسر در مقاطع تحصیلی ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه وارد کلاس های درس شوند.
وی تاکید کرد: امسال از بیش از 13 میلیون دانش آموز، هفت میلیون و 500 هزار نفر در مقطع تحصیلی ابتدایی، سه میلیون و 50 هزار نفر دوره اول متوسطه و بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر نیز در دوره دوم متوسطه وارد کلاس های درس می شوند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکنون اطلاعات نزدیک به 12 میلیون و 800 هزار نفر از دانش آموزان کشور وارد سامانه سناد شده است.
زرافشان اظهارکرد: علت ثبت نشدن اطلاعات این تعداد دانش آموز در سامانه سناد را دیر مراجعه کردن آنها، تاخیر در آغاز فعالیت سامانه سناد به دلیل تغییرات در پایه دهم و ورود دیر هنگام اطلاعات هدایت تحصیلی است.
وی تاکید کرد: ثبت نام 180 هزار دانش آموز در مدارس انجام شده اما اطلاعات آنها وارد سامانه سناد نشده است که امیدواریم این ثبت به زودی انجام شود.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: خوشبختانه آموزش های مهارتی و اشتغال جایگاه خود را در کشور باز کرده است چراکه پوشش 40 درصدی دانش آموزان نشان از ورود با علاقه آنها به هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش دارد.
زرافشان اظهارکرد: پوشش تحصیلی دانش آموزان در دوره کاردانش و فنی حرفه ای هم اکنون 32 درصد است که با ثبت اطلاعات 150 هزار دانش آموز دوره دوم متوسطه در سامانه سناد پیش بینی می شود این میزان به 39درصد برسد.
در سال تحصیلی جدید 180 هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه وارد کلاس های درس در استان زنجان شدند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">