ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اعتبار بخشی به امضای الکترونیکی ایران

| سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۱، ۰۹:۰۴ ق.ظ | ۰ نظر

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز مذاکره با کشورهای مختلف برای پذیرش و اعتبار بخشی به امضاء الکترونیکی ایران خبر داد.

به گزارش ایرنا، 'جعفر محمودی' در حاشیه نخستین رخداد منطقه ای تسهیل تجارت و کسب و کار الکترونیک با اعلام این مطلب درکیش گفت: حضور مسوولان ارشد 21 کشور و سازمان بین المللی در نخستین رخداد تسهیل تجارت و کسب و کار الکترونیکی بهترین فرصت برای رشد و توسعه تجارت کشور و بی اثر کردن تحریم هاست.

وی افزود: برگزاری این رخداد فرصت مغتنمی است تا بتوانیم با برخی از مسوولان و کارشناسان ارشد و موثر کشورهای مختلف که به تنهایی بخش عمده ای از اجرای تجارت الکترونیکی کشور خود را اداره می کنند، ملاقات داشته و زمینه مذاکرات و همکاری های آتی را مهیا کنیم.

محمودی با تاکید بر ضرورت توسعه روابط بین الملل ایران ادامه داد: برگزاری چنین رخدادهایی می تواند منجر به تقویت روابط بین الملل ایران شود.

این مقام مسوول با اشاره به اهمیت امضای الکترونیک در توسعه روابط تجاری ایران و عبور از تحریم ها خاطر نشان کرد: امکان پذیرفته شدن امضای الکترونیک ایران در سایر کشورها بهترین راه حل برای عبور از تحریم هاست وبه همین دلیل به دنبال اعتبار بخشی به امضای الکترونیک ایران در دنیا هستیم.

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت در پایان خاطرنشان کرد: با همین هدف در حاشیه این اجلاس با مسوولان کشورهای مختلف برای اعتبار بخشی به امضای الکترونیک ایران وارد مذاکره خواهیم شد تا با استفاده از این ابزار بتوانیم تحریم ها را بی اثر و زمنیه تسهیل تجاری و توسعه تجارت الکترونیک برای کشور را مهیا کنیم.

  • ۹۱/۰۳/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">