ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اعتبار سیم‌کارت تعلیقی ایرانسل باید بازگردد

| سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۱، ۰۳:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

اعتبار موجود درسیمکارت های اعتباری اپراتور دوم که به دلیل عدم استفاده به حالت تعلیق در می آید باید به مشترک بازگردانده شود.

حسن رضوانی معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت وگو با خبرنگار موبنا با اشاره به اینکه اپراتور ایرانی- خارجی ام.تی ان ایرانسل در صورت تعلیق سیمکارت های اعتباری این اپراتور، باید اعتبار موجود در سیمکارت را به دارنده سیمکارت باز گرداند، اظهار داشت: در این شرایط دارنده سیمکارت، باید سیمکارت دیگری را ارایه کند تا اعتبار موجود به سیمکارت جدید منتقل شود.

وی ضمن اظهار بی اطلاعی از جزییات و اطلاعیه مذکور ادامه داد: سیمکارت معرفی شده از سوی فرد باید متعلق به اپراتور ام.تی .ان- ایرانسل باشد و اعتبار موجود در سیمکارت های تعلیقی، قابل استفاده در سایر سیمکارت های اعتباری تلفن همراه نیست.

چندی پیش اپراتور ایرانی- خارجی ام.تی. ان -ایرانسل در اطلاعیه ای اعلام کرده است که همه سیمکارت‌های اعتباری این اپراتورکه پس از فعال‌سازی، حداقل به مدت ۹۰ روز متوالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۱ خاموش بوده و یا از آنها هیچ استفاده‌ای نشده باشد، در صورت عدم فعالیت تا پایان روز ۱۵ آبان ۱۳۹۱، به حال تعلیق دایم درآمده و به مالکیت شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل بازگردانده می‌شود.

جمعی از صاحبنظران بر این باورند که چنانچه مشترکی از این اطلاعیه خبر نداشته باشد. اعتبار باقی مانده در سیمکارت مشترکان چه تکلیفی خواهد داشت؟

این در حالیست که پیش از این هم تعدادی از مشترکان نسبت به قطع سیمکارت خود بدون هشدار و اطلاع قبلی معترض بوده اند.

  • ۹۱/۰۸/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">