ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اعتراض مخابرات به دریافت کارمزد در بانک ها

| سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۸۷، ۰۳:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

دریافت کارمزد بانک‌‏ها از قبوض تلفن با قانون بودجه سال 87 کشور مغایرت دارد.

صابر فیضی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در گفت‌‏وگو با خبرنگار ایلنا ضمن اشاره به دریافت کارمزد بانک‌‏ها از قبوض تلفن ثابت و همراه گفت: بانک‌‏ها بدون هیچ هماهنگی قبلی و یا ارائه بخشنامه‌‏ای به چنین اقدامی دست زده‌‏اند، در حالیکه این کار باعث ضرر شرکت مخابرات ایران نیزخواهد شد.

وی اضافه کرد: بودجه شرکت مخابرات در سال 87 به عنوان یک شرکت دولتی از قبل تعیین شده است و درآن هیچ اشاره‌‏ای به هزینه‌‏های جانبی مانند کارمزد بانک‌‏ها نشده و این امر می‌‏تواند ضرر هنگفتی به شرکت وارد کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: شرکت طی نامه‌‏ای به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعتراض خود را نسبت به این اقدام بانک‌‏ها اعلام‌‏کرده است و از سوی وزارتخانه هم به دولت ارائه شده است، ولی تاکنون راه‌‏حلی در این رابطه به ما ارائه نشده است.

وی تاکید کرد: ادامه روند دریافت کارمزد بانک‌‏ها از قبوض تلفن مغایر با قانون بودجه سال 87 کشور و به ضرر شرکت مخابرات و مشترکان خواهد بود.

  • ۸۷/۰۸/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">