ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اعتراض نمایندگان دفاتر خدماتی به وزارت ICT

| يكشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۸۸، ۰۲:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

نمایندگان دفاتر خدمات ارتباطی صبح امروز با تجمع در مقابل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، دربیانیه ای مطالبات خود را اعلام کرده و از مسئولان این وزارتخانه خواستار رسیدگی به مشکلات این دفاتر شدند.

به گزارش موبنا ، امروز ( یکشنبه ) حدود 100 نفر از نمایندگان دفاتر خدمات ارتباطی بخش خصوصی از سراسر کشور در این تجمع حضور داشتند.

لغو مصوبه 49 کمیسیون تنظیم مقررات و حذف سیستم دو نرخی خدمات پستی به نفع مردم در جهت تکریم ارباب رجوع ، پرداخت حق السهم پستی معوق دفاتر خدمات ارتباطی کشور از جمله درخواست های این صنف بود که در قالب یک بیانیه اعلام شد.

واگذاری واحدهای قبول پست به دفاتر خدمات ارتباطی و آژانسهای پستی برابر سیاست های ذیل بند "ج" اصل 44 ابلاغی مقام رهبری، همچنین توقف فعالیت های موازی با تصویب نامه مشترک وزرای عضو کمیسیون اصل 138 قانون اساسی و کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بخصوص اقدامات عمدی شرکت پست در تقابل با منافع بخش خصوصی از دیگر بندهای این بیانیه بود .

اجرای مصوبه هیات وزیران در استقرار پیشخوان دولت در دفاتر خدمات ارتباطی کشور ( پیشخوان خدمات و تشکیل کار گروههای استانی بر اساس آئین نامه جدید دفاتر) از دیگر درخواست های صنف دفاتر خدمات ارتباطی بود که در بیانیه مذکور به آن پرداخته شده است.

  • ۸۸/۰۲/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">