ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اعتراض پیمانکاران زیرساخت به تجدید مزایده VOIP

| يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۸۸، ۰۳:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

سه پیمانکار ارائه دهنده خدمات تلفن اینترنتی شرکت ارتباطات زیرساخت ، با ارسال نامه ای به این شرکت ، تنظیم متمم قرارداد را برای تعدیل و اصلاح شرایط موجود خواستار شده و اعتراض خود را نسبت به برگزاری مجدد مزایده VOIP اعلام کردند.

به گزارش موبنا ، در شرایطی که سه شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد ، ارتباطاتی ضحی کیش و تراشه سبز به دلیل اجرایی نشدن مفاد قراردادی که اواخر سال گذشته با شرکت ارتباطات زیرساخت منعقد شده است دچار خسران مالی شدید شده و تنظیم متمم قرارداد را خواستار شده اند ، مسئولان وزارت ارتباطات قصد دارند بار دیگر از طریق مزایده ، فعالان این حوزه را افزایش دهند.

سه پیمانکار VOIP در نامه ای خطاب به محمدباقر ظهوری فر – مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت- ایجاد ضرر و زیان هنگفت را ناشی از شرایط نامناسب قرارداد و وجود مشکلات اساسی در اجرای آن عنوان کردند که باعث تاخیر درعمل به تعهدات مالی آنها شده و با ادامه این وضعیت شرکت های فعال از ادامه قرارداد باز می مانند.

این شرکت ها اعلام کردند که وضعیت موجود نه تنها برخلاف شرایط مزایده ، RFP و مفاد قرارداد است بلکه برخلاف منویات مقام معظم رهبری در گسترش اصل 44 قانون اساسی و تاکید ریاست جمهوری در راستای اجرای عدالت محوری است.

  • ۸۸/۰۶/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">