ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اعتماد آمریکایی‌ها به فیس‌بوک کم شد

| دوشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

کمتر از نیمی از آمریکایی‌ها معتقدند که فیس‌بوک به قوانین حفظ حریم خصوصی پایبند بوده است.

طبق نظرسنجی انجام شده توسط رویترز و Ipsos، تنها 41 درصد از پرسش‌شوندگان اعلام کردند که فیس‌بوک از دیتای شخصی آنها در راستای حفظ حریم خصوصی افراد طبق قوانین آمریکا، محافظت کرده است، در حالی که این رقم برای آمازون 66درصد، برای گوگل 62 درصد، برای مایکروسافت 60 درصد و 47 درصد نیز برای یاهو به ثبت رسید.{لینک}

رویترز و Ipsos بین روزهای چهارشنبه تا جمعه گذشته از 2237 نفر آمریکایی نظرسنجی کردند، در حالی که فیس‌بوک به دلیل رسوایی مربوط به «کمبریج آنالیتیکا» و سوء استفاده از دیتای شخصی 50 میلیون آمریکایی، به شدت مورد حمله قرار گرفت و مجبور شد به طور رسمی از کاربران، قانون‌گذاران آمریکایی و سرمایه‌گذاران از بابت اتفاقی که رخ داده، عذرخواهی کند.

به گزارش خبرآنلاین، در هفته‌ای که گذشت ارزش سهام فیس‌بوک 14 درصد افت کرد و کاربران با راه اندازی هشتک دیلیک فیس‌بوک با بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی دنیا خداحافظی کردند.

کاری که فیس‌بوک به ضرر کاربران کرده، جبران‌ناپذیر بوده و لورفتن دیتای 2 میلیارد کاربر بر اساس درآمد تبلیغاتی 40 میلیارد دلاری در سال هویت این شبکه اجتماعی را زیر سوال برده است.

  • ۹۷/۰۱/۰۶

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">