ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اعضای شورای IT آموزش و پرورش معرفی شدند

| شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۸۹، ۱۱:۰۸ ق.ظ | ۰ نظر

در جلسه شورای راهبردی و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش به ریاست قائم مقام وزیر در امور استان‌ها، اعضای این شورا معرفی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات وظیفه دارد آخرین آمار و اطلاعات مربوط به دانش‌آموزان، فضاهای آموزشی و معلمان را استخراج کند و به‌منظور برنامه‌ریزی‌های وزارت آموزش و پرورش تحت شبکه در اختیار مدیران قرار دهد.

این شورا سیاست‌گذاری در نحوه مدیریت امور فناوری اطلاعات و استفاده از ابزارهای موجود در وزارتخانه بر اساس اهداف، برنامه‌ها و خط‌ مشی‌‌های عمومی دولت و نیازها، شرایط، امکانات، استانداردها و محدودیت‌های موجود را به عهده دارد.

این شورا بررسی و تصویب برنامه‌های ارائه شده از سوی دبیرخانه شورای راهبردی را نیز انجام خواهد داد. اعضای این شورا شامل ‌حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش به عنوان رئیس شورای راهبردی، جلال رحیمی قائم مقام وزیر در امور استان‌ها به عنوان قائم مقام شورا، اسدالله اسدب گرمارودی رئیس مرکز آموزش نیروی انسانی، آمار و فناوری به عنوان دبیر شورا و غلامحسن حیدری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، علی‌اصغر یزدانی معاون پرورشی و تربیت بدنی، فاطمه قربان معاون آموزش ابتدایی، ابراهیم سحرخیز معاون آموزش متوسطه، احمد حیدری معاون حقوقی و امور مجلس، بهرام محمدیان رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، مرتضی رئیسی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، سوسن کشاورز رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی، علی باقرزاده رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی، مجید قدمی رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، سید جمال صبح‌خیز مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی، علی فرهادی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، احمد‌علی حاج‌کریم مدیرکل حراست به عنوان اعضای شورا است.

  • ۸۹/۰۱/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">