ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افتتاح چهارمین کارخانه تولید گوشی

| جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۸۶، ۱۰:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

چهارمین کارخانه تولید گوشی‌همراه کشور با همکاری یک کنسرسیوم تایوانی، چینی پنجشنبه‌شب با حضور فرماندار، مدیران محلی و جمعی از مهمانان خارجی در بندرعباس تولید خود را آغاز کرد.

محسن قربانی مجری و طرف قرارداد ایرانی این کارخانه در مراسم یاد شده گفت: شرکت پردیس روزانه ‪۴‬هزار گوشی تلفن‌همراه را با نام تجاری پارس‌میت روانه بازار می‌کند.

وی هزینه راه‌اندازی این خط تولید را ‪۲۰‬میلیارد ریال اعلام کرد که تامین این اعتبار و همچنین ورود تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز توسط طرف تایوانی انجام شده‌است.

قربانی سرمایه در گردش مورد نیاز این کارخانه را یکهزار میلیارد ریال اعلام کرد که رایزنیها برای تامین آن از منابع دولتی داخلی انجام شده‌است.

وی اشتغال‌آفرینی مستقیم این کارخانه را ‪۱۲۰‬نفر و با احتساب شبکه فروش و پشتیبانی اختصاصی یکهزار نفر در سراسر کشور اعلام کرد.

چانگ ون‌چی (‪ (Chang Wen Chi‬مدیرعامل شرکت الاید نیز در این مراسم اظهار داشت: گوشیهای نسل سوم تولید شده در این کارخانه آغازگر مسیر جدیدی در صنعت موبایل است که برخورداری آن از بیشترین عمل‌گرهای حرفه‌ای و پیشرفته و نرم‌افزارهای انحصاری فارسی آمیخته‌ای از هوش سرشار مهندسان ‪ ۲‬کشور ایران و تایوان است.

احمد راستی فرماندار بندرعباس نیز در این مراسم بندرعباس را به‌عنوان بزرگترین بندر تجاری و صنعتی کشور معرفی کرد و اظهار داشت: کشورهای شرق آسیا و ایران در صورت گسترش همکاریها و بکارگیری تکنولوژیهای جدید در تولیدات مشترک، می‌توانند بازارهای پرارزش آسیای‌میانه و خاورمیانه را به کنترل خود در بیاورند.

مدیرکل تعاون هرمزگان نیز یادآور شد: شکل‌گیری و فعالیت‌این شرکت در قالب تعاونی، توانایی استفاده از ظرفیتهای بخش تعاون در فعالیتهای اقتصادی و تولیدی کلان در مقیاسهای بین‌المللی را یکبار دیگر اثبات کرد.

محمد عسکری‌زاده یادآور شد: ارزش اقتصادی کارخانه گوشی تلفن‌همراه افتتاح شده در بندرعباس سالانه یکهزار میلیارد ریال است که در واقع می‌توان ادعا کرد به همین میزان از خروج ارز جلوگیری می‌شود.

قابل ذکر است: در ساخت گوشیهای تلفن‌همراه پارس‌میت از آخرین تکنولوژیهای صنعت موبایل دنیااستفاده شده که قابلیت استفاده‌از ‪ ۲‬سیم‌کارت با شماره‌های مختلف بر روی یک گوشی و قابلیت دریافت کانالهای تلویزیونی و اتصال به اینترنت و جی‌پی‌اس از دیگر تواناییهای تولیدات این کارخانه به شمار می‌رود.

  • ۸۶/۰۴/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">