ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افزایش حقوق ورودی پوز (پرداخت الکترونیکی) آینده شرکت‌‌های PSP و تحقق پول الکترونیکی را مختل می‌کند.

میرکبیری، قائم مقام کمیسیون پرداخت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «جهان‌صنعت» ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه توسعه POS (پایانه‌‌های فروش) به یک سرمایه‌گذاری بلندمدت احتیاج دارد، انتظار داریم دولت روی گرفتن مالیات و عوارض تخفیف‌‌های عمده‌ای را بدهد و حتی آن را به یک درصد برساند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته حقوقی در کمیسیون پرداخت الکترونیکی و اقدام نسبت به پیگیری نامه گمرک درخصوص افزایش 30 درصدی حقوق ورودی پوز تصریح کرد: درصدد هستیم نامه‌ای با همین مضمون و با استناد به نامه گمرک به بانک مرکزی ارسال و مسأله را پیگیری کنیم.

میرکبیری افزود: به نتیجه رسیدن سرمایه‌گذاری در زمینه پرداخت الکترونیکی حداقل سه یا چهار سال زمان می‌برد و در این مدت اصلاً سودده نیست.

وی با تأکید بر تأثیر تصمیمات گمرک و بانک مرکزی در روند رشد این صنعت، خواستار هماهنگی سازمان‌‌های ذی‌ربط با نظام صنفی رایانه‌ای و کمیسیون پرداخت الکترونیک در تصمیم‌گیری‌ها شد.

  • ۸۴/۱۱/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">