ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

امسال اتفاقات مهمی برای رایتل رخ می‌دهد

| يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۱، ۰۴:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه از اتفاقات مهم برای اپراتور سوم تلفن همراه در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، نصب، راه‌اندازی و اجرای شبکه توسط پیمانکاران ایرانی از اردیهشت‌ماه سال جاری دانست و گفت: مجموعه فعالیت‌های اجرایی این اپراتور از پیمانکاران خارجی به پیمانکاران داخلی محول شد.

حمید فرنگ - مدیر عامل رایتل - در گفت‌گو با (ایسنا)،‌ گفت: در حال حاضر با 80 پیمانکار داخلی در حال همکاری هستیم و تقریبا تمام سازه‌های مورد نیاز خود را در داخل تولید می‌کنیم.

فرنگ در پاسخ به خدمات جدید در سرویس‌های ارزش افزوده این اپراتور افزود: در حوزه سرویس‌های ارزش افزوده تعاملی، پرتال‌های مختلفی در نظر گرفتیم و از جمله می‌توان به پرتال سلامت، ورزش و... اشاره کرد که در حال گسترش و افزایش سرویس‌هایی از این قبیل هستیم.

مدیر عامل اپراتور سوم تلفن همراه تاکید کرد: در حال حاضر، رایتل در 44 شهر در حال خدمت‌رسانی و ارایه سرویس است و امیدواریم این رقم تا پایان سال به 100 شهر برسد.

  • ۹۱/۰۹/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">