ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

امسال 11 میلیون دلار نرم افزار صادر می کنیم

| سه شنبه, ۸ آذر ۱۳۸۴، ۱۱:۳۸ ق.ظ | ۰ نظر

نایب رییس و دبیراتحادیه‌ی صادر کنندگان نرم‌افزار گفت: در سال جاری، بیش از 11 میلیون دلار صادارت نرم افزار داشتیم که امیدواریم این میزان به 15 میلیون دلار افزایش یابد.
به گزارش ایسنا، «محمدرضا طلایی» افزود: مبلغ صادرات نرم‌افزار با احتساب شرکت‌های غیررسمی به بیش از دو برابر افزایش خواهد یافت.
وی افزود: پتانسیل صادارت نرم‌افزار در ایران بسیار بالاست ولی مشکلات قانونی موجود بر سر راه صادارت موجب عدم رشد متناسب این پتانسیل‌ها شده است به گونه‌ای که در برخی موارد به صادرات نرم‌افزاری که از طریق اینترنت انجام می‌پذیرد گمرک فیزیکی تعلق می‌گیرد.
مهندس طلایی با اشاره به نوین بودن صنعت ‏IT در ایران اظهار داشت: باید بسیار تلاش کنیم تا به کشورهایی مانند هندوستان برسیم که البته نقش تلاش‌های دولت در حمایت از صادر کنندگان، جلب رضایت مردم در زمینه نرم‌افزار و استفاده از IT انکار ناپذیر است.
نایب رییس اتحادیه‌ی صادر کنندگان نرم‌افزار ایران تصریح کرد: بخش خصوصی باید فعالانه تلاش کند و دولت نیز از طریق اختصاص یارانه‌ها، اعزام هیاتهای اختصاصی برای بازاریابی و روان سازی قوانین وایجاد معافیت‌ها در تسهیل امر صادرات نرم‌افزار همکاری کند.

  • ۸۴/۰۹/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">