ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

امکان پرداخت لحظه‌ای قبوض همراه‌اول

| سه شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۰، ۰۵:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

با اتصال سوییچ آسان پرداخت پرشین به سامانه جیرینگ " همراه اول " ،امکان پرداخت لحظه ای قبوض میان دوره و پایان دوره برای مشترکان اپراتور فوق الذکر فراهم شد.

به گزاش روابط عمومی آسان پرداخت پرشین ،مهدی شهیدی رییس هیات مدیره آسان پرداخت ضمن اعلام این خبر افزود: در پرداخن با این روش چنانچه تلفن مشترک به دلیل بدهی ،قطع یا یکطرفه باشد ،بدون نیاز به مراجعه به دفاتر امور مشترکین این اپراتور ،سیم کارت به صورت آنی در همان لحظه پرداخت ، مجددا" فعال شده و مشترکان این ااپراتور از مراجعه حضوری بی نیاز خواهند شد.

به گفته وی، این امکان هم اکنون در ویسایت آسان پرداخت پرشین به نشانی www.persianswitch.com فعال بوده و تا پایان هفته بر روی تمامی پایانه های فروش تحت پوشش آسان پرداخت پرشین و بانک مسکن فعال خواهد شد.

شهیدی در ادامه از مذاکره با سایر اپراتورهای تلفن همراه در خصوص ارائه این خدمت خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا مشتریان ایرانسل نیز بتوانند چنین خدماتی را بر روی درگاه های پرشین سوئیچ دریافت کنند.

  • ۹۰/۱۲/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">