ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انتقاد از افزایش اختلال های ایرانسل

| يكشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۸۶، ۱۲:۵۱ ب.ظ | ۱ نظر

یکی از مشترکان ایرانسل و خوانندگان سایت با ارسال مطلبی مدعی شده که آنتن دهی سیم کارت های ایرانسل با مشکلاتی مواجه بوده و خواستار توجه مدیران این اپراتور به کیفت در کنار کمیت شده است.

در این متن آمده است : "ایرانسل ، اپراتور دوم همراه کشور، پس از گذشتن حدود 9 ماه از آغاز به کار توانسته است حدود دو میلیون و 200 هزار سیم کارت واگذار کند که از این نظر توانسته کار بزرگی را انجام دهد.

همچنین این اپراتور در تابستان امسال با توجه تعرفه های تشویقی تابستانی و ارائه سیم کارت رایگان دوم به مناسبتهای روز مادر و پدر توانست مردم را متقاعد کند که تماس با ایرانسل به صرفه است و به تعداد مشترکان خود بیافزاید.

اما به نظر می آبد شبکه فعلی ایرانسل توانایی پاسخگویی به این تعداد مشترک که تعداد زیادی از آنان از تعرفه های تشویقی استفاده میکنند را ندارد.

اختلالهای تماس در پایان ماه اول تابستان به حد بالایی به نسبت ماههای گذشته رسیده است به طوری که تماس از ایرانسل یا تماس به ایرانسل اکثر اوقات به دلیل مشغول بودن و اختلال شبکه زمان زیادی برده و یا حتی گاهی غیر ممکن میشود.

علاوه بر اختلالات تماس ، اختلال پیام کوتاه و اینترنت نیز موجب نارضایتی مشترکین به خصوص مشترکین طرح طلایی شده است.

آنتن دهی نیز در اکثر نقاط تهران با تغییرات زیادی همراه است و ممکن است تضعیف ناگهانی آنتن و پایین آمدن کیفیت صدا در منطقه ای روزها به طول بیانجامد.

آیا بهتر نیست مسئولان ایرانسل به جای تلاش برای جذب مشترکان بیشتر و بیشتر کمی به فکر مشترکان در حال استفاده از ایرانسل باشند تا مشترکان فعلی خود را از دست ندهند؟"
مهرابی

  • ۸۶/۰۴/۲۴

نظرات  (۱)

man alan 4 roze ke natonestam sms befrestam , beheshon migam chera intoye migan shabake moshkel dareh dar sorati ke bishtare kasayi ke dore bare man hastan va yeki az tarhhaye tashvighi ro entekhab kardan (( mesle khode man )) ona ham ba moshkele ersal sms robero shodan va ama onayi ham ke dakhele tarh ha sherkkat nakardan ta be hal ba hich moshkeli movajeh nashodan !?!?

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">