ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نایب رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در خصوص رفع مشکل تالیا گفت: تا پایان هفته، سهام تالیا که پیمانکار شرکت مخابرات است به مخابرات منتقل می شود و در آن سرمایه گذاری جدید خواهیم کرد.

به گزارش فارس، سید مصطفی سید هاشمی در نمایشگاه تله کام، در جمع خبرنگاران، در خصوص وضعیت و حل مشکل شبکه تالیا، اظهار داشت: درصدد انتقال سهام تالیا به شبکه مخابرات هستیم و در این راستا تعاملاتی با این شرکت در حال انجام است تا تالیا بار دیگر فعال شود.

نایب رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه انتقال تالیا به مخابرات ایران تا پایان هفته آینده مشخص خواهد شد، ادامه داد : شمار مشترکان تالیا تا پایان سال جاری از 200 هزار مشترک به بیش از یک میلیون نفر خواهد رسید .

سید هاشمی گفت: تعهد تالیا برای جذب شش میلیون مشترک ظرف مدت 10 سال در قرارداد آمده این در حالی است که از مدت پروانه تالیا تنها 5/2 سال باقی مانده که تالیا در این مدت باید تلاش کند تا تعداد مشترکان خود را به شش میلیون تعهد شده برساند .

نایب رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با تاکید بر احیای دوباره پروژه تالیا اظهار داشت: با شرکت تالیا در حال مذاکره هستیم تا انتقال سهام این اپراتور انجام شود .

سید هاشمی گفت: در صورت موافقت با این موضوع، سرمایه گذاری در پروژه تالیا از سوی مخابرات انجام خواهد شد و مشکلات مشترکان این پروژه مرتفع می شود.

به گزارش فارس، همراه اول با 34 میلیون مشترک فعال و ایرانسل با 20 میلیون مشترک فعال، دیگر اپراتورهای تلفن همراه کشور هستند.

  • ۹۰/۰۸/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">