ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون اجتماعی پلیس فتا از شناسایی تعداد زیادی تارنمای مجرمانه و انسداد ۹ کانال و صفحه با ادعای فروش سوالات آزمون نهایی خبر داد.

سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتای کشور در گفت‌وگو با فارس از تشکیل ۷۰ کارگروه ویژه در پلیس فتای تهران و شهرستان ها برای رصد فضای مجازی خبر داد.

 معاون اجتماعی پلیس فتا در خصوص ادعای دسترسی افراد به سوالات آزمون نهایی گفت: با اشراف و رصد ماموران پلیس فتا تعداد زیادی تارنمای مجرمانه شناسایی و ۹ کانال و پیچ مسدود شدند.

وی با بیان این مطلب که ۹ پرونده به مرجع قضایی معرفی شد تصریح کرد: این افراد فقط ادعا می کردند که به سوالات نهایی دسترسی دارند در صورتی که هیچ گونه سوالی در اختیار نداشته و ادعای آنها کذب بوده و فقط قصد اخاذی داشتند که در این زمینه تا حدودی هم موفق بوده اند.

 سرهنگ پاشایی با اشاره به انتشار چند نمونه برگه سوالات آزمون دقایقی بعد از آغاز امتحان با بیان این مطلب که انتشار سوالات بعد از شروع امتحان عملا به درد داوطلبین نخورده و فقط تهدیدی برای بی اعتبار سازی و همچنین نشر اطلاعات آزمون بوده است اعلام کرد: برای پیشگیری از بروز این گونه موارد باید مراقبت لازم را داشته و از ورود هرگونه تجهیزات اسمارت و هوشمند نظیر ساعت، خودکار و گوشی توسط هر فردی که در داخل جلسه آزمون حضور دارد اعم از داوطلبان و هم مراقبین جلوگیری شود.

  • ۰۱/۱۰/۱۰

پلیس فتا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">