ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اپراتورسوم: اینترنت 8 مگابیتی می دهیم

| دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۸۹، ۰۲:۴۳ ب.ظ | ۱ نظر

عضو هیئت مدیره تامین تله‌‌کام گفت: مشترکان اپراتور سوم می‌توانند سیم‌کارت خود را داخل وسیله‌ای به نام دانگل قرار دهند و با اتصال دانگل به پورت USB لپ‌تاپ یا کامپیوتر در هر زمان و حتی در حال حرکت از اینترنت پرسرعت و بدون محدودیت استفاده کنند.

مهدی افراسیابی با اشاره به ویژگی‌های شبکه نسل سوم اظهار داشت: شبکه نسل سوم می‌تواند دسترسی پرسرعت به دیتا را برای مشترکان خود فراهم کند که حداکثر سرعت دسترسی، بسته به طراحی شبکه و نیاز پیش‌بینی شده متفاوت است و سرعت 8 مگابیت بر ثانیه را به طور معمول می تواند ارائه دهد.

وی ادامه داد: مشترک اپراتور سوم می تواند سیم‌کارت خود را داخل دانگل ( dongle) قرار دهد که این وسیله از طریق پورت USB به کامپیوتر یا لپ تاب متصل می‌شود و به این ترتیب مشترک می‌تواند با استفاده از لپ تاب از اینترنت با سرعت بالا استفاده کند.

وی خاطر نشان کرد: البته دانگل به هر آنچه که در حالت یک بسته، دارای قابلیت اتصال به کامپیوتر باشد گقته می‌شود.

افراسیابی در توضیح ویژگی های ظاهری این وسیله گفت: این وسیله در ظاهر شبیه فلش، از فلش بزرگ‌تر و به اندازه‌ یک گوشی موبایل کوچک است که در داخل آن آنتن و دستگاه گیرنده قرار دارد.

این عضو هیئت مدیره تامین تله‌ کام در گفت‌وگو با فارس خاطر نشان کرد: در دنیا ارائه این وسیله در فناوری نسل عملی معمول و تجربه‌ شده است.

وی همچنین در خصوص قیمت احتمالی این وسیله گفت: ابتدا باید شبکه را برپا کنیم و پس از برقراری شبکه کسانی که مایل به دریافت صوت، خدمات مکالمه و اینترنت روی گوشی از این اپراتور باشند، از گوشی مویابل استفاده خواهند کرد و مشترکانی که مایل به استفاده از اینترنت همراه پرسرعت در هر حال و از طریق لپ تاپ باشند باید از این دانگل استفاده کنند.

  • ۸۹/۰۳/۱۰

نظرات  (۱)

salam . alireza hastam az SWEDEN ..chand nokte ! be in system dar EU 3G ya bredband gofte mishe va esmesh ham 3G modem hast ke ta 16 Mbs vojod dare . ke in modem dar inja besorate rayeghan tahvile moshtarek mishe va babate hazineye masrafi pol daryaft mishe ! lezem be zekr hast ke hodode 3 mahe ke dar sweden systemi jadid ba pahnaye bande bishtar bename 4G omade ke internet ro ba sorate 49Mbs be karbaran mide ke hazineye un moadele 40 hazartoman be pole iran mishe va dar systeme 3G in hazine 15 hazartoman dar mah mibashad.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">