ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اپراتورهای تلفن همراه در انتظار جریمه باشند

| پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۱، ۰۲:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر کل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: موارد شکایاتی از هر دو اپراتور تلفن همراه داشتیم که به اخطار منجر شده و در دستور کار رگولاتوری برای جریمه و کاهش مدت پروانه قرار دارد.

غلامرضا داداش‌زاده در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار کرد: شکایاتی که از دو اپراتور تلفن همراه شده مورد بررسی و پی‌گیری قرار دارد که در دفتر حقوقی رگولاتوری در حال بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مردم می توانند اعتراضات خود را به رگولاتوری اعلام کنند گفت: موارد شکایت را به اپراتورها نیز اعلام کردیم.

داداش‌زاده با بیان این‌که در بحث اپراتور اول تلفن همراه بیشترین موضوع شکایت در رابطه با پوشش بوده و در ایرانسل بحث مربوط به مزاحمت‌های تلفنی است خاطرنشان کرد: نظارت آنلاین، اطلاع‌رسانی و سرویس‌دهی به موقع به مشتریان اپرتورها از اهداف الکترونیکی شدن نظارت بر اپراتورهای فعال در کشور است و بر اساس برنامه پنجم توسعه کشور یکی از برنامه‌های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تحقق نظارت و ارائه خدمات الکترونیکی است.

  • ۹۱/۰۱/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">