ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اپراتور اول مجوز سیم‌کارت اعتباری ندارد

| چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۸۵، ۰۱:۰۷ ق.ظ | ۰ نظر

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: ثبت‌نام سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور اول در بهمن ماه، به تصمیم کمیسیون تنظیم مقررات بستگی دارد.
به گزارش (ایسنا)‌، مهندس محمود خسروی - در حاشیه‌ی همایش تلفن همراه از سیاست‌گذاری تا اجرا - در جمع خبرنگاران با اعلام این که هنوز مجوزی برای ارایه‌ی سیم کارت اعتباری به اپراتور اول داده نشده است، اظهار داشت: اپراتور اول یکسری سوالات را برای کمیسیون تنظیم مقررات مطرح کرده و ما از آن‌ها درخواست کردیم که توضیحات بیشتری درباره‌ی این سوالات به اعضای کمیسیون ارایه کنند.
وی ادامه داد: مسوولان اپراتور اول معتقدند که تالیا به عنوان پیمانکار و براساس مصوبه‌ی مجمع تعیین شده است، به همین علت آن‌ها خواستار تشکیل مجدد جلسه‌ی مجمع هستند که پس از تایید مجمع، کمیسیون تنظیم مقررات درباره‌ی این مساله تصمیم‌گیری خواهد کرد و ثبت‌نام سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور اول در بهمن ماه، بستگی به تصمیم این کمیسیون دارد.
رییس سازمان تنظیم مقررات درباره‌ی صحبت‌های مدیر اجرایی MTN در این همایش که عنوان کرده بود، دولتی بودن سازمان رگولاتوری بخش خصوصی را برای فعالیت دچار مشکل کرده است، گفت: در تمام دنیا نهادهای قانونی، یا مستقل هستند و یا در دل دولت قرار می‌گیرند و هر دوی آن‌ها مزایا و معایبی دارند؛ برنامه‌ی دولت این است که تصدی‌گری دولت را کاهش دهد و وزیر نیز وظایفی را در این رابطه بر عهده دارد؛ به طور حتم اگر سازمان تنظیم مقررات خارج از مجموعه‌ی دولت قرار بگیرد، یکسری مشکلات اجرایی در بدنه‌ی دولت ایجاد خواهد شد.

  • ۸۵/۰۵/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">