ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اپراتور دوم به تعهداتش عمل نکرده است

| سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۸۹، ۰۳:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

اپراتور دوم به تعهداتش در زمینه استفاده از توان داخلی عمل نکرده است .

به گزارش موبنا حمیدرضا فولادگر در مراسم افتتاح پروژه ترانزیت ارتباطات شمال ـ جنوب و پروژه شبکه مستقل سیگنالینگ سراسری شرکت ارتباطات زیرساخت اظهار کرد:در خصوص واگذاری مخابرات به بخش خصوصی بحث‌هایی وجود دارداین موضوع به سازمان خصوصی‌سازی و بورس مربوط می‌شود و آنها در این زمینه نظر می‌دهند.

وی با اشاره به اینکهدر زمینه بسترسازی برای اجرای سیاست اصل 44، وزارت وزارت ارتباطات در این زمینه به خوبی عمل کرده ، اظهار داشت: بر این اساس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سازمان فضایی به دلیل وظایف حاکمیتی تعریف شده ای که دارند در اختیار دولت باقی ماند و به زودی بحث تصدی‌گری و حاکمیتی شرکت پست هم مشخص شود.

وی در ادامه تصریح کرد: اکنون باید به‌ زیرساخت توسعه ارتباطات کشور و رسیدن به بحث اینترنت ملی که پیش‌نیاز آن تقویت زیرساخت‌هاست، بیش از پیش توجه شود و مجلس و دولت باید همه کمک کنند تا بتوانیم به برنامه‌هایی که مشخص شده دست یابیم.

رییس کمیسیون ویژه پیگیری و نظارت بر اجرای اصل 44 با اشاره به اپراتور سوم گفت :امید است هرچه زودتر اپراتور سوم در کشور راه اندازی شود و به تعهداتش عمل کند ودر این زمینه باید به جلب مشارکت خارجی نیز توجه داشته باشد .

فولادگر در زمینه جلب مشارکت خارجی با بیان این که سرمایه‌گذاری‌های خارجی منطبق با سیاست‌های اصل 44 بوده و برای رسیدن به افق 1404، راهی جز جلب سرمایه‌گذاری خارجی نداریم، تاکید کرد: نباید اپراتور سوم به سرنوشت اپراتور دوم دچار شود چراکه این اپراتور به استفاده از توان داخلی که بخشی ار تعهداتش بوده تا به امروز عمل نکرده است .

گفتنی است در پایان این مراسم تمبر یادبودی به مناسبت سالروز تاسیس شرکت ارتباطات زیرساخت (14 مردادماه) رونمایی شد.

  • ۸۹/۰۵/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">