ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اپراتور سوم روند طبیعی خود را طی می کند

| چهارشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۸۸، ۰۴:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتبطات رادیویی گفت: پروژه اپراتور سوم تلفن همراه کشور روند طبیعی خود را طی می کند و در حال پیگیری است.

محمود خسروی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری و اطلاع رسانی تلفن همراه (موبنا ) درباره آخرین وضعیت اپراتور سوم و پیشرفت کار این پروژه اظهار داشت: پروژه اپراتور سوم با وجود اینکه دچار تاخیر چند هفتگی شد، به روند طبیعی خود بازگشته است.

این اظهارات در شرایطی مطرح می شود که تاکنون وزارت ارتباطات بنا بدلایلی حاضر به اعلام رسمی نتایج برگزاری مناقصه انتخاب اپراتور سوم تلفن همراه در ایران نشده است ولی کنسرسیومی متشکل از اپراتور اماراتی اتصالات و تامین تله کام وابسته به سازمان تامین اجتماعی ایران برنده این مناقصه شده اند.

خسروی درباره مهمترین برنامه های سال جاری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هم گفت: به سرانجام رسیدن اپراتور سوم و نیز پروژه وایمکس از جمله مهمترین برنامه های این سازمان در سال 88 است.

  • ۸۸/۰۱/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">