ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایجاد مجرای رسیدگی و طرح دعاوی اینترنت

| يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۸۸، ۰۳:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

‌اخیرا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حال ایجاد یک مجرای مناسب برای طرح دعاوی کیفیت اینترنت و رسیدگی به آن است.

وفا غفاریان - رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران - در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان این مطلب افزود: اگر فردی قراردادی را با جایی منعقد کرده و ببیند که کیفیت یا سرعت اینترنت متناسب با قرارداد نیست می‌تواند مورد را به سازمان ارجاع دهد.

وی درباره پرداخت خسارت به شرکت‌های اینترنت در زمان قطعی اینترنت از طرف مخابرات گفت: بر اساس توافقنامه سطح خدمات (SLA) زنجیره شرکت‌ها به همدیگر متعهد می‌شوند که اگر نتوانند آن کیفیتی را که تعهد کرده‌اند به انجام برسانند جریمه پرداخت کنند.

غفاریان ادامه داد: البته یک بخش اندازه‌گیری کیفیت ایجاد شده و بخش مرتبط با رسیدگی به دعاوی در حال ایجاد است و هر کسی هم می‌تواند شرایط خود را نسبت به طرف قرارداد تامین کننده اینترنت بسنجد و درواقع با ایجاد بخش جدید فرد وضعیت عملی اینترنت را مورد اندازه‌گیری قرار می‌دهد.

  • ۸۸/۰۶/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">