ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرانسل سرویس اعلام دسترسی عرضه کرد

| دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۱، ۰۱:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

ایرانسل در راستای روند ارائه خدمات جدید، برای اولین بار در ایران، سرویس پیشرفته "اعلام دسترسی" را به مشترکین خود عرضه کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، به کمک این سرویس جدید، در صورتی که یک مشترک ایرانسل با دیگر مشترکین ایرانسل تماس بگیرد و به دلیل خاموش بودن گوشی وی یا به هر دلیل دیگری تماس برقرار نشود، مشترک تماس گیرنده می‌تواند از در دسترس قرار گرفتن مجدد مشترک مورد نظر خود در شبکه، از طریق یک پیام کوتاه خودکار مطلع شود.

برای استفاده از این سرویس جدید کافیست کد دستوری #شماره مشترک ایرانسل مورد نظر*155* را از خط ایرانسل شماره گیری کرده تا به محض بازگشت مشترک مورد نظر به شبکه تا 24 ساعت، امکان تماس با او از طریق یک پیام کوتاه خودکار اعلام گردد.

براساس این گزارش، استفاده از این سرویس تنها برای مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل امکان‌پذیر است و هزینه استفاده از این سرویس برای هر بار درخواست اعلام دسترسی ۱۳۰ ریال تعیین شده است.

  • ۹۱/۰۸/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">