ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرانسل: سیم کارت های بی استفاده را می سوزانیم

| چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۸۹، ۰۵:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

تا پایان ماه جاری تمامی سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل که تا پایان سال 87 خریداری شده و پس از فعال‌سازی، حداقل به مدت 90 روز متوالی منتهی به سه ماه اول سال 88خاموش بوده و یا از آنها هیچ استفاده‌ای نشده باشد، به مالکیت شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل بازگردانده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، کلیه سیم کارت‌های اعتباری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل که تا قبل از تاریخ 1387/12/29 خریداری شده و پس از فعال‌سازی، حداقل به مدت 90 روز متوالی منتهی به 1388/03/31 (سه ماه اول سال 88) خاموش بوده و یا از آنها هیچ استفاده‌ای نشده باشد، در صورت عدم فعال‌سازی تا تاریخ 1389/04/31، به حال تعلیق دائم درآمده و به مالکیت شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل بازگردانده می‌شود.

تعلیق مذکور شامل شماره سیم کارت است. منظور از فعال‌سازی، روشن نمودن و ارسال و یا دریافت تماس، MMS، SMS و یا استفاده از GPRS است که مشترکین به علاوه می‌توانند در صورت عدم نیاز به سیم کارت، قبل از سررسید 89/04/31 نسبت به استفاده و یا انتقال اعتبار اقدام نمایند.

  • ۸۹/۰۴/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">