ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرانسل : سیم کارت های هدیه را پست می کنیم

| چهارشنبه, ۳ مرداد ۱۳۸۶، ۰۵:۱۰ ب.ظ | ۳ نظر

- کلیه سیم کارتهای هدیه ایرانسل تاکنون حداکثر ظرف مدت 3 روز پس از تکمیل ثبت نام مشترک به شرکت پست تحویل داده شده، به طوری که کلیه سیم کارتهای هدیه در حال حاضر در محل پست جمهوری اسلامی ایران قرار دارند. درصدی از سیم کارت‌های هدیه تحویل مشترکین و خریداران سیم کارت ایرانسل گردیده و ما بقی در مراکز پستی می باشد.

- براساس توافق بعمل آمده با پست، مقرر شد از تاریخ پنج شنبه 04/05/1386 سیم کارت ها به آدرس مشترکین ارسال و مستقیماً توسط پست تحویل گردد. بنابراین نیازی به مراجعه مشترکین محترم به دفاتر پستی تا پایان هفته آینده نخواهد بود.

- در صورتیکه به هر دلیل مشترکین نتوانند سیم کارت هدیه خود را درب منزل دریافت نمایند، طبق هماهنگی بعمل آمده با شرکت پست از تاریخ شنبه 13/05/1386 مشترکین با مراجعه به دفتر پستی محل سکونت خود یا با راهنمایی براساس پیام کوتاه دریافتی، سیم کارت هدیه خود را دریافت می نمایند.

- شرکت پست متعهد شده است با افزایش ظرفیت توزیع و تجهیز دفاتر خود، روند تحویل سیم کارت به مشترکین ایرانسل را تسهیل نماید.

- ایرانسل مبلغ 20.000 ریال اعتبار رایگان به سیم کارت های هدیه اختصاص داده است. دریافت کنندگان سیم کارت های هدیه در صورتی که سیم کارت خود را تا پایان مرداد ماه فعال کنند، می‌توانند از این اعتبار رایگان استفاده نمایند.
همچنین روابط عمومی ایرانسل اعلام نموده که:

- مشترکین با ارسال پیام کوتاه حاوی شماره تلفن همراه خریداری شده به شماره 138 می توانند از وضعیت سیم کارت هدیه خود آگاه شوند.
براساس این اطلاعیه طرح های تشویقی تابستانه ایرانسل بشرح ذیل است:
1- انتخاب شماره طلایی از بلوک ده میلیونی 0936 تا 20 شهریور ادامه دارد.

2- دریافت یک سیم کارت اعتباری هدیه با خرید یک سیم کارت اعتباری تا 20 شهریور معتبر است.

3- تا 20 شهریور به ازای خرید هر سیم کارت دائمی شامل انتخاب شماره طلایی مبلغ 500.000 ریال اعتبار بمدت سه ماه جهت استفاده از کلیه خدمات ایرانسل اعم از داخل خطوط ایرانسل و خارج از این خطوط به مشرک تعلق می گیرد.

4- با انتخاب و فعال سازی طرحهای طلایی، آبی، قرمز در سیم کارت دائمی و آبی و قرمز در سیم کارت‌های اعتباری تا تاریخ 26 شهریور، مشترکین مربوطه در قرعه کشی یک میلیارد ریالی و سه خودرو BMW شرکت داده می شوند.

5- کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل (اعم از مشترکین قدیم و جدید) از تاریخ 1 مرداد تا 20 شهریور می توانند از مزایای دقایق رایگان بشرح ذیل استفاده نمایند، به این ترتیب که در مکالمات بین 3 تا 30 دقیقه فقط و فقط هزینه 3 دقیقه اول را پرداخت نموده و در مکالمه بین 33 تا 60 دقیقه فقط و فقطه هزینه 6 دقیقه را پرداخت خواهند. در مکالمات زیر 3 دقیقه، فقط هزینه ثانیه های مکالمه محاسبه می گردد. این خدمات مخصوص مکالمات بین خطوط ایرانسل می باشد.

  • ۸۶/۰۵/۰۳

نظرات  (۳)

به نظر من هیچ طرحی مانند طرح تابستانه نبود طرح های تابستانه واقعا عالی بودنند
با کاهش تعرفه های خود به میزان٢٠درصد همه مشترکین را شاد کنید
طبق معمول عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">