ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرانی‌ها ۸ میلیارد دلار رمز ارز دارند

| چهارشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۰۵:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: ۸ میلیارد دلار رمز ارز در کیف پول ایرانی‌ها وجود دارد.
ایسنا: حسن هاشمی امروز ۱۹ بهمن، در گردهمایی فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات و نمایشگاه دستاوردهای فناوران خراسان رضوی که در هتل پردیسان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در یک‌سال گذشته بحران‌های زیادی را صنعت ای تی پشت سرگذاشته است و راهکارهایی در این خصوص به بخش دولتی ارائه شده است. 

وی با اشاره به مساله سلف رگلاتوری افزود: تاثیر این مساله در خراسان رضوی دیده می‌شود. مساله بعدی قوانین است. قوانین که در کشور گذاشته می‌شود در بخش اجرا امکان پذیر نبوده و دولت به‌جای اینکه رگلاتور باشد در بحث اجرا تصمیم درستی ندارد. امروز برای کمک به اقتصاد نیاز به تصمیم‌گیری درست است. ۸ میلیارد دلار رمز ارز در کیف پول ایرانی‌ها وجود دارد. مشکل کشور ما موضوع سیاست گذاری است نه منابع. از این رمز ارزها می‌توان برای واردات کالاهای اساسی استفاده شود و این مساله کمک بزرگی خواهد بود.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با اشاره به شعار سال بیان کرد: درخواست و تقاضای ما پیوست اجرایی شعار سال است که متاسفانه اجرا نشده است.

  • ۰۱/۱۱/۱۹

پول مجازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">