ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اینترنت ویژه کودکان ایرانی راه اندازی می شود

| چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۸۸، ۰۱:۳۱ ب.ظ | ۴ نظر

برای نخستین بار در کشور، شبکه اینترنت اختصاصی برای کودکان توسط مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در دومین نمایشگاه بین المللی سرگرمی کودک و نوجوان راه‌اندازی می‌شود.

علی عسگری عضو هیئت مدیره مؤسسه تبیان با ذکر اهمیت کنترل و نظارت بر نحوه گردش در فضای اینترنت، گفت: برای ایجاد فضای امن در بین والدین، کودکان و مربیان،‌ این مؤسسه تصمیم به راه‌اندازی این شبکه اختصاصی گرفته است.

وی نگرانی خانواده‌ها از فعالیت‌ فرزندان خود در فضای اینترنت و نبود ساز و کارهای مناسب کنترل را مهم‌ترین دغدغه دانست و اظهار داشت: راه‌اندازی این شبکه، بستر رشد علمی در راستای تحقق جامعه دانش‌محور و همچنین قابل استفاده برای عموم حتی مناطق محروم را فراهم می‌کند.

علی عسگری، دستیابی فراگیر،‌ آسان و کم هزینه منابع علمی و خدمات مجازی را از اهداف مهم راه‌اندازی این شبکه دانست و افزود: همزمان بودن روز افتتاح دومین نمایشگاه بین المللی سرگرمی کودک و نوجوان با میلاد مسعود پیامبر خاتم محمد (ص) بهترین زمان برای راه‌اندازی این شبکه است.

دومین نمایشگاه بین المللی سرگرمی کودک و نوجوان از 13 تا 17 اسفند در محل دائمی نمایشگاه شهرداری در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

  • ۸۸/۱۲/۰۵

نظرات  (۴)

از اون کارایی هست که لازم بود انجام بشه. خوبه که گسترش پیدا کنه
salam lotfan ma ra ham dar jariyane inke key sayteton rah miyofte bezarid mer30
خوش به حال کودکان !!
باسلام لطفا اگر این سایت راه افتاد آدرسش را برایم بفرستید ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">