ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اینترنت پر سرعت وبلاگ های برتر سال 82 آماده شد

| پنجشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۸۴، ۰۱:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

ITanalyze.ir - یکی از جوایز برندگان دومین دوره مسابقه وبلاگ‌های برتر فارسی سال 1382 اینترنت پرسرعت بود که این جایزه هم اکنون آماده شده و به برندگان اهدا می شود.

محمود اروج زاده دبیر دومین دوره مسابقه وبلاگ‌های برتر فارسی(سال 1382) ضمن بیان این مطلب گفت: در زمان برگزاری مسابقه، تراشه سبز اعلام کرده بود که به محض راه‌اندازی سرویس خود، به وعده‌اش عمل خواهد کرد، هر چند این زمان به دلیل مشکلات موجود بر سرراه شرکت‌های PAP خیلی به درازا کشید.

وی افزود: به تازگی این شرکت توانسته سرویس اینترنت پرسرعت خود را (با نام شیوانت) راه‌اندازی کند، و از این رو اکنون آمادگی انجام قول رسمی خود را دارد.

به گفته اروج زاده این شرکت اعلام کرده بندگان مسابقه جهت دریافت اشتراک سالانه اینترنت، کافی است لوح مخصوص دریافتی از شرکت تراشه سبز را ارائه نمایند و بقیه کارها به صورت خودکار انجام خواهد گردید. البته بدیهی است که این سرویس اینترنت، باید در مرکز تلفن موردنظر برندگان راه‌اندازی شده باشد، در غیر این صورت به محض راه‌اندازی در آینده، سرویس این برندگان نیز تحویل خواهد گردید.

  • ۸۴/۰۷/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">