ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اینترکانکشن ایرانسل در مجمع مخابرات است

| چهارشنبه, ۲ آبان ۱۳۸۶، ۰۱:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

مساله اینترکانکشن در تمامی اپراتورها به صورت توافقی است، اما اپراتور دوم تلفن همراه هنوز با شرکت مخابرات ایران بر سر این موضوع به توافق نرسیده است.

مهندس صابر فیضی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، با اشاره به مباحث مطرح در خصوص وضعیت اینترکانکشن شرکت مخابرات ایران با ایرانسل، اظهار داشت: در جدولی که پروانه اپراتور دوم در آن قرار داشت، این جدول مغایر با مصوبه قبلی مجمع مخابرات ایران بود.

وی گفت: ما عینا موضوع را به مجمع مخابرات ایران فرستاده‌ایم و پس از بررسی مجمع می‌توان در این خصوص تصمیم‌گیری کرد.

فیضی، تصریح کرد: در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، این موضوع بررسی شده و به مجمع ارجاع شده و پس از تصویب، براساس جدول مصوب با ایرانسل فعالیت خواهیم کرد، در غیر این صورت، این بحث باید به صورت توافقی حل شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در پاسخ به این سوال سیتنا که آیا مسایل بین اپراتورها بر سر موضوع اینترکانکشن قابل حل خواهد بود یا خیر، گفت: این موضوع صد در صد قابل حل است.

وی افزود: با تصویب این قرارداد، وضعیت اینترکانکشن بین شرکت مخابرات ایران و ایرانسل برای مدت دو سال مشخص خواهد شد، اما پس از دو سال باید قرارداد جدیدی وضع شود.

فیضی، در پایان خاطرنشان کرد: موضوع اینترکانکشن در تمام دنیا بین اپراتورها به صورت توافقی است.

  • ۸۶/۰۸/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">