ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: خسارت ناشی از قطع کابل مخابراتی SWM4 محاسبه و از صورت حساب‌ شرکت‌ مربوطه کم خواهد شد.

محمود خسروی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: براساس قراردادهایی که شرکت ارتباطات زیرساخت با شرکت‌های خارجی دارد، زمانی که ارتباطی قطع می‌شود باید خسارت‌های ناشی از قطعی به زیرساخت پرداخت شود.

وی در توضیح روش اخذ خسارت ناشی از قطعی از شرکت‌های طرف قرارداد گفت: براساس قراردادهای موجود هزینه خسارت‌های ناشی از قطعی ارتباط از صورت حساب شرکت مربوطه کم می‌شود.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ادامه داد: ما باید میزان خسارت ناشی از قطعی را محاسبه و از صورت‌حساب‌هایی که برایمان می‌فرستند کم کنیم و باقیمانده صورت‌حساب را نیز پرداخت کنیم.

وی در خصوص اینکه که آیا خسارت ناشی از قطعی اخیر کابل SWM4 از شرکت مربوطه اخذ شده، گفت: اقدامات این چنینی به طور مرتب و ماهانه انجام می‌شود و در مورد کابل SWM4 نیز انجام خواهد شد.

به گزارش فارس، کابل دریایی مخابراتی SMW4 یکی از ارتباطات اصلی مخابراتی اروپا و خاورمیانه محسوب می‌شود که از مارسی فرانسه در جنوب غربی اروپا تا سنگاپور در شرق آسیا کشیده شده است.

قطعی اخیر این کابل در جنوب ایتالیا و منطقه پالرمو در اواخر فروردین ماه سال جاری، بسیاری از کشورهای منطقه را با اختلالی تقریبا 10 روزه مواجه کرد و افت کیفیت اینترنت در تمامی کشورهای منطقه خاورمیانه از جمله ایران را در پی داشت.

  • ۸۹/۰۳/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">