ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

باتری گوشی V10 ال‌جی ضعیف است

| شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر
V10 ال جی به یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح تصویر QHD ، پردازنده ی اسنپدراگون 808 مجهز شده است و از یک باطری لیتیوم یون 3000 میلی آمپر ساعتی قابل جداسازی توسط کاربر بهره میبرد.

اکتبر سال پیش کمپانی LG پرچم داری انقلابی را با عنوان V10 معرفی کرد. غول LG از چند جهت محصولی انقلابی به شمار میآید. وجود صفحه نمایش دوم که به صورت کاملا مجزا کار میکند ، کیفیت ساخت فضایی که استاندارد های نظامی را هم توانست دریافت کند و بهره مندی از دو دوربین جلو از جمله نوآوری های LG در این پرچمدار بودند. در قسمت باطری نیز همانند پرچمدار های سابق خود از زمان G2 ، ال جی از یک باطری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است ، اما مسلما به دلیل میزان مصرف متفاوت بین صفحه نمایشگر ها و پردازنده های این پرچمدارها، میزان شارژ دهی نیز به یک اندازه نبودند. در این جا میخواهیم نگاهی به تست باطری LG V10 در بین دیگر گوشی های هم قد و قواره اش بیندازیم. همراه ما باشید.

سال 2013 ال جی با معرفی جی 2 نیز نوآوری هایی به واسطه ی حاشیه ی صفحه نمایش کم و دوام باطری بسیار خوب ، در دنیای موبایل به وجود آورد .با آن محصول ال جی زبان طراحی گوشی های خود را تثبیت کرد و از آن به بعد پرچمدار های ال جی از جی 2 الگو گرفته اند و نسل به نسل طراحی پیشرفت کرد و نواقص ریز و درشتش برطرف شد. اما قسمتی که پسرفت ال جی را به وضوح توانستیم در آن ببینیم ، کم شدن شارژ دهی باطری گوشی های ال جی در نسل های جدید بود. ال جی در جی 3 عمر باطری را فدای کیفیت صفحه نمایش QHD کرد و این گوشی از این حیث نتوانست خریدارانش را راضی کند. در جی 4 میزان عمر باطری بهبود یافت اما باز هم به اندازه ی کافی خوب نبود و یکی از نقاط ضعف این گوشی به شمار میآمد.

احتمالا شما نیز با این قضیه موافق هستید که یکی از فاکتورهایی که یک گوشی بی نظیر حتما باید داشته باشد عمر باطری بسیار خوب است. V10 ال جی به یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح تصویر QHD ، پردازنده ی اسنپدراگون 808 مجهز شده است و از یک باطری لیتیوم یون 3000 میلی آمپر ساعتی قابل جداسازی توسط کاربر بهره میبرد.

در این تست ال جی V10 ، با دیگر گوشی های سایز بزرگی که اخیرا معرفی و عرضه شده اند مقایسه شده است. شرایط تست کاملا یکسان بوده و روشنایی صفحه نمایش تمامی گوشی ها روی 200 نیت تنظیم شده که مناسب برای فضاهای بسته میباشد. در طی این تست صفحه نمایش گوشی ها همواره روشن بوده و یک اسکریپت کاستوم تا زمان تخلیه ی باطری در تمام آن ها اجرا شده است.

 

LG 10 در این تست ناامید کننده ظاهر شد و با مدت زمان 5 ساعت و 51 دقیقه کار خود را به پایان رساند. این مقدار به شکل قابل توجهی از رقبایی همچون Galaxy Note 5 ، Iphone 6s و Droid Maxx موتورلا کمتر بوده است.

 

اسکریپتی که به وسیله ی آن این تست صورت گرفته است طوری طراحی شده که میزان مصرف روزانه ای که هر کاربری به صورت معمولی از گوشی استفاده میکند را مورد مقیاس قرار دهد. نیاز به تکرار است که روشنایی تمامی صفحه نمایش های گوشی های در این تست روی 200 نیت تنظیم شده اند.

اما نکته ی قابل توجه در V10 ال جی که باعث میشود تا حدودی مشکل میزان عمر باطری کم این گوشی را بپوشاند سرعت فوق العاده ی شارژ شدن این گوشی است. این گوشی در مدت زمان تنها 1 ساعت و 5 دقیقه از صفر به صد میرسد. که در این زمینه V10 سریع ترین به شمار میرود.

در نهایت با وجود این نقطه ضعفی که ممکن است مشتاقان V10 را به شدت نا امید کند ، میتوانیم با دیدی خوش بینانه بگوئیم که با ارائه ی اندروید 6.0 برای این گوشی دلربا ، میزان شارژ دهی بهبود یابد و قابل تحمل تر شود. به این نکته هم اشاره کنم که در صورت مصرف متوسط و استفاده ی نه چندان زیاد از اینترنت و باز نگذاشتن برنامه ها در پس زمینه و تنظیم کردن نور گوشی متناسب با محیط ، این گوشی توانایی پشتیبانی شما تا یک روز کامل را دارد.

منبع: سخت افزار

 

در همین رابطه: عصرارتباط:برای خرید گوشی V10 ال‌جی عجله نکنید

فروش ناامیدکننده گوشی G4 ال‌جی


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">