ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بازار IT ایران سال گذشته رشدی نداشته است

| شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۸۴، ۱۰:۵۸ ق.ظ | ۰ نظر

حجم کلی بازار IT ایران، از جمله بازار سخت‌‏افزار و نرم‌‏افزار در سال 83 نسبت به سال 82 تغییر چندانی نداشته و از رشد بسیار اندکی برخوردار بوده است.

پرویز ناصری، مدیرعامل شرکت ثنارای درگفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به اینکه مطابق برآوردهای آماری صورت گرفته حجم بازار صنعت نرم‌‏افزار در سال 83 نسبت به سال 82 تغییری نداشته، اظهار داشت: می‌‏توان ادعا کرد که رشد این بازار در سال 83 نسبت به سال 82، رشد چندانی نداشته و حتی کوچک‌تر شده است.

ناصری درخصوص علت این امر توضیح داد: دولت در حوزه نرم‌‏افزار، بزرگ‌ترین کارفرما محسوب شده و در سال 82، منابع زیادی را به این حوزه تخصیص داد.

وی ادامه داد: میزان منابع اختصاص داده شده توسط دولت در سال 83، معادل سال 82 بوده و رشدی نداشته است.

مدیرعامل شرکت ثنارای افزود: می‌‏توان نتیجه گرفت که اگرچه بازار نرم‌‏افزار در بخش‌‏های خصوصی رشد داشته؛ ولی در بخش دولتی که بزرگترین بخش در این حوزه محسوب می‌‏شود، رشد چندانی نداشته و یا حتی کوچک‌تر شده است.

وی خاطرنشان کرد: می‌‏توان ادعا کرد که حجم کلی بازار IT و از جمله بازار سخت‌‏افزار نیز در سال 83 نسبت به سال 82 تغییر چندانی نداشته و از رشد بسیار اندکی برخوردار بوده است.

  • ۸۴/۰۵/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">