ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بازنگری ماموریت های وزارت ارتباطات در سال 89

| يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۸۹، ۰۲:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

با توجه به تحولات سال گذشته، می بایست در سال جدید با تجدید ساختار، مأموریت های وزارت ارتباطات بازنگری شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رضا تقی پور، در دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان مجموعه وزارت ارتباطات، اظهار داشت: واگذاری تصدی گری ها و خصوصی سازی مخابرات یکی از تحولات بزرگ سال گذشته بود. می بایست به منظور ساماندهی مجدد در این حوزه در بحث های حاکمیتی و آماده سازی زیرساخت‌ها، در نحوه پرداختن مأموریت‌ها بازنگری شود.

وی با اشاره به اعتبارات وزارت ارتباطات در سال جاری گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان و مدیران، جایگاه وزارت ارتباطات در بودجه سال 89 نسبت به سال‌های گذشته بهبود یافته و سهم بهتری را به خود اختصاص داده است. می‌بایست برای رسیدن به اهداف تعیین شده در سال جاری، همت مضاعفی داشته باشیم تا برنامه‌های پیش‌بینی شده محقق شود.

وی با بیان اینکه در برنامه چهارم توسعه، توسعه کمی در حوزه ارتباطات به خوبی صورت گرفته است، تصریح کرد: باید در برنامه پنجم، توسعه حوزه فناوری اطلاعات که برای نظام از اهمیت بالایی برخوردار است، مد نظر قرار گیرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به شش محور اصلی تدوین شده در این بخش، تأکید کرد: از ابتدای سال جاری، اجرایی کردن این پروژه‌ها آغاز شده و امیدواریم در دولت دهم، امکان ارایه درصد زیادی از خدمات به صورت الکترونیکی به کاربران فراهم شود.

وی سال 88 را از نظر ملی برای ایران سال امتحان دانست و اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران سال گذشته امتحان‌های بزرگی را با موفقیت و سربلندی پشت سر گذاشت. امیدواریم در سال جدید با توجه به آرامشی که بعد از این امتحان بر نظام حاکم شده است و در دهه چهارم که دهه پیشرفت و عدالت نام گذاری شده، شاهد یک سال پر خیر و برکت توأم با عزت و سربلندی برای همه مردم باشیم.

  • ۸۹/۰۱/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">