ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: مابه‌التفاوت قیمت سیم مسی به مشترکان اینترنت پرسرعت پرداخت می‌شود و مشترکان از این بابت نگران نباشند.

صابر فیضی اظهار داشت: شرکت مخابرات از شرکت‌های ارائه کننده خدمات اینترنت پرسرعت (PAP) خواسته است تا مدارک خود را به شرکت مخابرات ارائه کنند.

وی ادامه داد: پس از آنکه شرکت‌های PAP مدارک خود را مبنی بر اینکه بابت هزینه اجاره سیم مسی از مشترکان خود چه مقدار اخذ نموده‌اند به مخابرات ارائه کنند، مخابرات بر اساس مدارک، ما به تفاوت قیمت آبونمان سیم مسی را محاسبه و پرداخت می‌کند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تکذیب رقم 25 میلیارد تومان اعلام شده به عنوان بدهی مخابرات به مردم گفت: این رقم صحت ندارد و رقم حقیقی رقم کمی است که از شرکت‌های PAP نیز خواسته شده مدارک خود را برای بازگرداندن این رقم ارسال کنند.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه هنوز مدارک مستندی ارائه نشده، میزان تایید شده‌ و دقیق این مبلغ نیز مشخص نیست.

به گزارش فارس، در اواخر سال 86 با مطرح شدن مسئله کاهش قیمت اینترنت، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هزینه آبونمان سیم مسی را از 3 به هزار تومان کاهش داد.

بنابراین گزارش، این مصوبه با تاخیر دوساله از سوی شرکت‌های مخابرات به اجرا در آمد و در فاصله زمانی این دوسال همان مبلغ 3 هزار تومان از سوی شرکت‌های PAP به مخابرات پرداخت می‌شد که سرانجام در سال 88 این مصوبه با دستور وزیر و ابلاغ رگولاتوری اجرا گردید.

براساس این گزارش، این مسئله که تکلیف این بدهی چه می‌شود و آیا به مشترکان اینترنت پرسرعت بازگردانده خواهد شد یا نه، سوالی است که برای قریب به اتفاق مشترکان اینترنت پرسرعت ایجاد شده است.

منبع : فارس

  • ۸۸/۱۰/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">