ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات از بازگشایی نماد معاملاتی این شرکت در هفته جاری و بازگشت 178 میلیارد تومان سود سالیانه از خزانه دولت خبر داد.

صابر فیضی در گفت و گو با فارس، در خصوص آخرین وضعیت شرکت مخابرات برای بازگشایی نماد معاملاتی اظهار داشت: همه اطلاعات مورد نیاز بورس از جمله صورت جلسه مجمع سالیانه، پیش‌بینی سود سهام تعدیل شده و گزارش عملکرد 6 ماهه را به بورس ارایه کرده‌ایم.

وی ادامه داد: سازمان حسابرسی نیز قرار است صبح روز شنبه جاری گزارش عملکرد حسابرسی شده 6 ماهه را ارایه دهد تا مقدمات بازگشایی نماد معاملاتی مخابرات در بورس فراهم شود.

فیضی گفت: در این صورت نماد مخابرات هفته جاری بازگشایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات در برابر این سوال که تکلیف پرداخت سود 13 تومانی هر سهم چه شد و آیا مبلغ 178 میلیارد تومان سود سهامداران غیردولتی از خزانه برگشت داده شد یا خیر پاسخ داد: خوشبختانه هیئت دولت تصویب کرد که این مبلغ از خزانه بازگشت داده شود.

فیضی تصریح کرد: در این رابطه رئیس سازمان خصوصی‌سازی (غلامرضا کرد زنگنه) هم نامه‌ای را به خزانه دولت ارسال کرده تا 178 میلیارد تومان برداشت شده توسط دولت برگشت داده شود.

وی افزود: با این اوصاف ظرف یکی دو هفته آینده سود 13 تومانی هر سهم مخابرات بر اساس زمان‌بندی اعلامی توزیع خواهد شد.

  • ۸۷/۱۱/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">