ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بازی رایانه‌ای انرژی هسته‌ای رونمایی شد

| دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۸۶، ۰۵:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

بازی رایانه‌ای‌انرژی هسته‌ای" با عنوان "عملیات ویژه" روزدوشنبه همزمان با میلاد امام محمدباقر (ع) در مراسمی در سینما کانون تهران رونمایی شد.
به گزارش ایرنا، این بازی رایانه‌ای به ابتکار اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و در مدت سه سال توسط متخصصان ایرانی طراحی و تولید شده است.

در مراسم رونمایی این بازی رایانه‌ای که جمعی از مسوولان و دانش آموزان حضور داشتند، گزیده‌ای از بازی عملیات ویژه و همچنین مراحل طراحی و تولید این بازی برای حاضران به نمایش درآمد.

بازی رایانه‌ای انرژی هسته‌ای که نخستین کار درنوع خود است، درهشت مرحله طراحی شده و شخصیت اصلی آن در مراحل گوناگون واردچندین کشور مختلف می‌شود.

این بازی سه بعدی در مورد دکتر "سعید کوشا" و همسرش "مریم" است که هر دو از متخصصین انرژی هسته‌ای ایران هستند و در سفر به کربلا گرفتار نیروهای اشغالگر آمریکایی شده و به نقطه‌ای نامعلوم منتقل می‌شوند.

در صورت موفقیت کاربران در این بازی، " بهمن ناصری" فرمانده نیروهای ویژه اطلاعاتی و امنیتی ایران و همرزم پدر دکتر کوشا دردفاع مقدس،در پایان سعید و مریم را آزاد می‌کند و همزمان متوجه می‌شود که چند زندانی دیگر از جمله چهار دیپلمات ربوده شده ایران در لبنان (احمد متوسلیان، کاظم اخوان و...) در زندان‌های مخوف عراق هستند.

این بازی رایانه‌ای با بهای اندک در اختیار دانش آموزان سراسر کشور قرار می‌گیرد.

این مراسم با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار شد و خبرنگاران و تصویربرداران خارجی به‌تهیه گزارش و تصویر از این مراسم پرداختند.

  • ۸۶/۰۴/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">