ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

باشگاه علمی و پژوهشی " الکترونیک و روبوتیک " برای جذب نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به رشته‌های الکترونیک و روبوتیک توسط خانه جوان اصفهان راه‌اندازی شد.

مدیر روابط عمومی خانه جوان اصفهان با اعلام این خبر به ایرنا گفت: این باشگاه با هدف نخبه‌یابی و شکوفایی استعداد نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به این علوم و فناوریها ایجاد شده است.

" حامد نظری " روز سه شنبه بیان داشت: در باشگاه " الکترونیک و روبوتیک " کارگاهها ، تجهیزات و امکانات فراوانی به منظور پژوهش و اجرای پروژه‌ها وجود دارد و فضای بسیار مناسبی را برای پژوهشگران فراهم می‌کند.

وی یادآور شد: در باشگاه " الکترونیک و روبوتیک " کلاسهای آموزشی متنوعی نیز برای‌آشنایی بیشتر اعضا با این مباحث برگزار می‌شود و استادانی از دانشگاههای معتبر کشور مانند صنعتی اصفهان، امیرکبیر و خواجه نصیر طوسی حضور دارند.

وی مدت دوره‌های ارایه شده در این باشگاه را سه ماه ذکر و اضافه کرد:

پژوهشگران می‌توانند به صورت تیمی یا گروهی بر روی پروژه‌های تعریف شده کار کنند و مسایل و مشکلات مورد نظر خود را با استادان باشگاه در میان گذارند.

نظری، محدوده سنی اعضای باشگاه را بین ‪ ۱۵‬تا ‪ ۳۰‬سال اعلام کرد و اظهار داشت: اکثر مراجعه‌کنندگان به باشگاه دانش آموزان دوره دبیرستان رشته ریاضی یا دانشجویان رشته‌های فنی مهندسی از جمله برق، الکترونیک و رایانه هستند.

مدیر روابط عمومی خانه جوان اصفهان گفت: جذب پروژه‌های‌تحقیقاتی و اجرایی از دیگر سازمانها و موسسات و حمایت مالی پژوهشگران از جمله برنامه‌های باشگاه " الکترونیک و روبوتیک " در آینده خواهد بود.

به گفته وی محدودیت زمانی خاصی برای ثبت نام در باشگاه " الکترونیک و روبوتیک " وجود ندارد.

  • ۸۴/۰۷/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">