ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اعضای اتحادیه صنایع لوح فشرده ایران در نشستی با مسوولان ستاد مبارزه با محصولات غیرمجاز سمعی و بصری راهکارهای جلوگیری از کپی غیرمجاز در کارخانه‌ها را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با محصولات غیرمجاز سمعی و بصری، دبیرکل، معاونین اجرایی و بازرسی و عملیات این ستاد با اعضای اتحادیه تولیدکنندگان در خصوص رفع دغدغه‎‎های موجود در بخش تولید لوح فشرده، چالش‎‎های به وجود آمده برای این صنعت و ایجاد مسیر سالم و مطمئن برای عرضه محصولات با کیفیت مناسب گفت وگو کردند.

در این نشست که با حضور هیات مدیره و اعضای این اتحادیه برگزار شد، عملکرد کارخانه‌ها، تولید لوح فشرده اصلی، نحوه کنترل و نظارت بر بازار، مشارکت گروهی و یکپارچه‌سازی کارخانه‌ها بررسی شد.

همچنین در این نشست مقرر شد که برای جلوگیری از کپی غیرمجاز در کارخانه‌ها، کارخانه‌ داران و افراد حقیقی و حقوقی که در خصوص تولید قالب مجاز و اصلی فعالیت می‌کنند شناسایی و با ایجاد بانک اطلاعات، کارخانه‌های فعال در این حوزه مشخص شوند.

بر اساس این گزارش، مقرر شد ستاد مبارزه با محصولات غیرمجاز سمعی و بصری با تهیه و ارایه فرم به تولیدکنندگان استنپر و کارخانه‌داران نیزاز سوی دیگر با ارایه آمار هفتگی تولیدات شان به ستاد، یک مجرای نظارتی بر تولید قالب های اصلی ایجاد کنند.

همچنین برای کنترل و مهار پدیده کپی غیرمجاز تصمیم بر آن شد که گروهی متشکل از نمایندگان اتحادیه و ستاد مبارزه با محصولات غیر مجاز سمعی و بصری جهت بازرسی از کارخانه‌های تولید لوح فشرده تشکیل شود.

اتحادیه صنایع لوح فشرده وابسته به اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران است.

  • ۹۰/۰۶/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">