ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بانک اطلاعات تولیدکنندگان IT تدوین می‌شود

| جمعه, ۱۸ فروردين ۱۳۸۵، ۰۴:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

بانک اطلاعات تولیدکنندگان IT از هفته آینده روی سایت سندیکای تولیدکنندگان رایانه قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار روزنامه جهان‌صنعت، مدیر روابط عمومی سندیکای تولیدکنندگان رایانه ضمن تشریح اولویت‌های سندیکا در سال 85 گفت: تاکنون حدود 70 شرکت عضو سندیکا اطلاعات و مدارک خود را به بانک اطلاعاتی سندیکا ارسال داشته‌اند.

وی افزود: این آمار در سه بخش تولیدکنندگان در حال تولید، فاقد سابقه تولید و تولیدکنندگان با سابقه تولید دسته‌بندی شده‌اند و نشان‌دهنده تقریبی توان بالقوه و بالفعل موجود تولیدکنندگان است بررسی این اطلاعات مشخص می‌کند کدام تولیدکننده هنوز فعال است و کدام تولیدکننده تنها مجوز و پروانه تولید را دارد و در واقع در زمینه IT فعالیتی نمی‌کند.

مدیر روابط عمومی سندیکا با اشاره به توجه دولت در اعطای وام به صنعت ITگفت: وزارت صنایع تلاش‌های زیادی برای اولویت داشتن صنعت IT در برنامه اعطای وام از صندوق ذخیره ارزی داشته و ما نیز برای واگذاری این وام به کارخانه‌های تولیدی رایانه‌ای تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: وزارت صنایع با توجه به این اهداف به شناخت تولیدکنندگان واقعی نیاز دارد و برهمین اساس ما طرح آمارگیری و انجام کار کارشناسی برای دسته‌بندی تولیدکنندگان را ارایه کرده‌ایم.

عبداللهی تأکید کرد: سایر تولیدکنندگان نیز می‌توانند از طریق پست‌الکترونیکی یا مراجعه به سایت Litfmf.ir اطلاعات خود را به سندیکا ارسال کنند. همچنین کتاب تولیدکنندگان IT در نیمه اول سال‌جاری آماده انتشار خواهد شد.

وی دیگر اولویت سندیکا را برنامه‌ریزی برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارج دانست و افزود: این برنامه‌ریزی به منظور بازاریابی در داخل و خارجی انجام می‌شود و تلاش داریم به شکل عمومی و در شاخه‌های تخصصی انجام شود.

  • ۸۵/۰۱/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">