ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سعید کریمی - بخشی‌نگری در ارایه خدمات الکترونیکی به علت ضعف در قوانین وضع شده در این زمینه است.

نادر صابری‌وند معاون فنی شرکت پست در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: بخشی‌نگری در ارایه خدمات الکترونیکی به این معنی که هر نهادی مرکزی را برای ارایه خدمات الکترونیکی خود ایجاد -سازمان‌ها تمامی خدمات و اطلاعاتی که موردنیاز مردم است از طریق سایت‌های اینترنتی ارایه دهند.

وی تاکید کرد: از آن جایی که همه مردم به اینترنت دسترسی ندارند، دولت شرکت پست را موظف کرد تا به اختصاص فضا و تجهیزات مناسب در دفاتر پستی اقدام و اطلاعات لازم را از طریق شبکه اطلاع‌رسانی به متقاضیان ارایه نمایند.

صابری‌وند با بیان این مطلب که طبق مصوبه دولت پست باید خدمات الکترونیکی را ارایه دهد گفت: اگرچه این مصوبه، پست را به عنوان پیشخوان دولت الکترونیکی معرفی می‌نماید اما دیگر نهادها را از ارایه خدمات الکترونیکی منع نکرده است.

وی افزود: تمامی سازمان‌ها باید مکلف شوند که خدمات خود را در یک‌جا ارایه دهند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تجمیع خدمات در یک جا علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه و زمان مردم، از سردرگمی آنها نیز کاسته خواهد شد.

صابری‌وند در خصوص اقدامات پست گفت: شرکت پست وب کیوسک‌های اینترنتی را تهیه و در دفاتر پستی و خدمات ارتباطی خود مستقر خواهد کرد تا مردم بتوانند اطلاعات موردنیاز خود را از طریق شبکه اطلاع‌رسانی دریافت کنند.

  • ۸۴/۰۷/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">