ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برخورد با شرکت های متخلف اینترنتی

| جمعه, ۳ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۳:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

اگرشرکت کم‌فروشی در سرویس خود داشته باشد، سازمان تنظیم مقررات با توجه به مفاد پروانه با این شرکت برخورد و جرائم آن را مشخص می کند. اگر شاکی درخواست بازپس‌گیری مبلغ خود را از شرکت متخلف داشته باشد، این موضوع باید از طریق مراجع قضایی پیگیری شود.

موبنا-فرنقی زاده مدیر روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفتگو با خبر نگار ما گفت: در صورتی که کابران شکایت‌های خود را که در خصوص اینترنت است به سازمان تنظیم اعلام کنند، این سازمان بر اساس رسالتی که داردبه بررسی شکایت ها می پردازد. بخش مربوط در سازمان تنظیم مقررات موارد شکایت را بررسی کرده و تصمیمات لازم را ارائه می‌دهد که بیشتر مرتبط با کارهای اینترنتی و کیفیت نامناسب سرویس‌ها است.

وی تصریح کرد: سازمان تنظیم مقررات بر اساس مفاد پروانه با شرکت‌های متخلف برخورد خواهد کرد. اما موضوع مهم که شاکیان باید به آن توجه داشته باشند، این است که اگر به‌عنوان مثال شخصی با شرکتی در رابطه با استفاده از سرویس اینترنت قراردادی منعقد کند و این شرکت کم‌فروشی در سرویس خود داشته باشد، سازمان تنظیم مقررات فقط می‌تواند با توجه به مفاد پروانه با این شرکت برخورد کرده و جرائمی برای وی مشخص کند. ولی اگر شاکی درخواست بازپس‌گیری مبلغ خود را از شرکت متخلف داشته باشد، این موضوع باید از طریق مراجع قضایی پیگیری شود.

  • ۸۹/۰۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">