ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برخورد با ISPهای گران فروش

| يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۸۶، ۰۳:۲۹ ب.ظ | ۱ نظر

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از پیگیری شکایت‌ها مبنی بر غیرمتعارف بودن قیمت‌های اینترنت و استفاده از این سرویس در این سازمان خبر داد.

لطف‌الله سبوحی در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره‌ی چگونگی نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر بحث کاهش تعرفه‌های اینترنت اظهار کرد: کاهش 30 درصدی تعرفه‌های اینترنت توسط شرکت مخابرات اعمال خواهد شد و شرکت‌های ISDP بر اساس شرایط و ضوابط موظفند قبل از ارائه‌ی خدمات، تعرفه‌های خود را به سازمان ارائه کنند که سازمان بر همین اساس کار نظارتی خود را انجام دهد.
وی تصریح کرد: با توجه به تعداد زیاد شرکت‌های ISP و به دلیل وجود فضای رقابتی، بازار، قیمت‌ها را در این زمینه تعیین می‌کند و البته سازمان تنظیم مقررات توصیه کرده که راهکارهای مورد نیاز را در این زمینه آماده و به سازمان ارایه دهد تا سازمان نیز پشتوانه‌ی قانونی لازم را برای آن‌ها ایجاد کند.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به شرکت‌های PAP گفت: تاثیر این کاهش قیمت در رابطه با شرکت‌های PAP نیز اعمال خواهد شد و سازمان نیز در این رابطه با شرکت‌های PAP هماهنگی لازم را خواهد داشت؛ البته ممکن است در بعضی جاها این کاهش قیمت خود را در افزایش کیفیت نشان دهد و این سرویس در قالب کیفیت بهتری ارایه ‌شود.

سبوحی خاطر نشان کرد: ما هنوز تعیین نرخی برای شرکت‌های ISP در این زمینه نداریم.

  • ۸۶/۰۴/۳۱

نظرات  (۱)

با سلام خدمت تمامی عزیزان و مسئولین محترم و خدمت گزار این سایت. الان حدود به 2ماه است که مسئولین خبر از 30% کاهشت تعرفه اینترنت را میدهند حدود 1ماه پیش که گفته بو دند از هفته بعد اعمال خواهد شد 3 هفته گذشته جالبه باز ما شاهد این جمله هستیم: (کاهش 30 درصدی تعرفه‌های اینترنت توسط شرکت مخابرات اعمال خواهد شد ) بابا پس کی؟؟؟؟؟ نکنه منظورتان از وقت گل نی است !!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا مردم خسته شدن به خدا ما خسته شدیم چرا هزینه ها با این کیفیت پاین خطوط dial up انقدر زیاد است از یک طرف سرعت پاین از طرف دیگر محدودیت و از طرفی پول تلفون !!!!!!!!! به خدا طی دو ماه اخیر قیمت کارت های dial up (اینترنت) زیاد شده که کم نشده. به خدا دیگه نمیدونم چی بگم ....................................................................................................................

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">