ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بردن موبایل به مدارس منعی ندارد

| دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۸۷، ۰۴:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

معاون نظری و مهارتی سازمان آموزش و پرورش شهر تهران گفت: دانش‌آموزان می‌توانند در مدرسه تلفن همراه داشته باشند اما باید خاموش باشد.

به گزارش فارس، چندی پیش تصاویری از دانش‌آموزان دختر و پسر ایرانی در سایت‌های اینترنتی و گوشی‌های تلفن همراه پخش شد.

فیلم‌ها و تصاویر به زنگ‌های تفریح و زمان‌هایی باز می‌گشت‌ که دانش‌آموزان مشغول شوخی و بازی با یکدیگر بودند. این رفتارها از طریق دوربین تلفن همراه فیلمبرداری شده بود.

بعد از این اتفاق، ممنوعیت استفاده از تلفن همراه و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دوباره در مدارس مطرح شد اما آموزش و پرورش همچنان نتوانست از آوردن این وسایل به مدرسه توسط دانش‌آموزان خودداری کند.

محمود حسینی، معاون نظری و مهارتی سازمان آموزش و پرورش شهر تهران در این خصوص به خبرنگار اجتماعی فارس گفت: دانش‌آموزان می‌توانند تلفن همراه به مدرسه بیاورند اما نباید از تلفن همراه استفاده کنند.

وی اضافه کرد: آوردن هر نوع وسیله غیر آموزشی به مدرسه توسط دانش‌آموزان ممنوع است و تنها امکان استفاده از تلفن همراه وجود دارد که آن هم در ساعات مدرسه باید خاموش باشد.

  • ۸۷/۰۱/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">