ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برگزاری جشنواره فیلم و عکس همراه از 25 شهریور

| يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۸۹، ۰۲:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

دبیر جشنواره فیلم و عکس همراه گفت: این جشنواره بعنوان بستری فرهنگ ساز بمنظور بروز و ظهور توانمندی های فردی و توجه بیشتر به مقوله فرهنگ در حوزه شهروند الکترونیک برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، 'محمد قلم چی' شب گذشته(شنبه) در کنفرانس بین المللی شهروند الکترونیک و تلفن همراه درموزه ملی ایران افزود: فرهنگ سازی در زمینه کارکردهای رسانه ای تلفن همراه و بومی سازی این فن آوری فرهنگی، بسط و گسترش آموزش های شهروندی، ایجاد بستر مناسب در راستای مقابله با جنگ نرم و آسیب شناسی اجتماعی و روان شناختی آثار رسیده از اهداف این جشنواره است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در هشت منطقه فرهنگی کشور برگزار می شود، اظهار داشت: این جشنواره دارای بخش تخصصی نمایشگاه رسانه همراه و بازار عرضه محصولات تصویری ویژه تلفن همراه نیز است و در زمان برگزاری درکنار نمایش آثار منتخب و داوری عمومی، مردم به بازدید از غرفه های مختلف فرهنگی و استفاده ار برنامه های گوناگون جشنواره خواهند پرداخت.

قلم چی با تاکید بر ضرورت برگزاری این جشنواره افزود:تلفن همراه وسیله صرف ارتباطی نیست بلکه تبدیل به موثرترین رسانه جهان شده است و در همین راستا بهره برداری مناسب از توانمندترین رسانه جهان ضرورتی انکارناپذیر است.

دبیرجشنواره فیلم و عکس همراه یادآور شد: مقوله های نماز، مهدویت، همت و کار مضاعف، هویت ایرانی، احیای بناهای تاریخی، اهدای خون، اصلاح الگوی مصرف، جانبازان، بلایای طبیعی، ترافیک شهری و سلامت از محورهای این جشنواره بشمار می رود.

قلم چی ادامه داد: دست یابی به اهداف سند چشم انداز، مقابله با جنگ نرم ، تولید محتوای ارزشی بر روی بستر تلفن همراه، ارتقای سطح فرهنگی و نشر اطلاعات در قالب بروشور موبایل به عموم جامعه از دستاوردهای برگزاری این جشنواره است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد در پایان این جشنواره بتوان به شناسایی استعدادها و نخبگان تولید کننده آثار هنری مختص تلفن همراه و آسیب شناسی این حوزه و بررسی راه‌کارهای مقابله با جنگ نرم در رسانه همراه دست یافت.

قلم چی افزود: 400 مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که 173 مورد از آنها قابلیت پذیرش و ارایه به کنفرانس را داشتند.

نمایشگاه جشنواره فیلم و عکس همراه از 25 شهریورماه سال جاری آغاز می شود و مراسم پایانی آن 17 آبان ماه برگزار خواهد شد.

  • ۸۹/۰۶/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">